امام جمعه بندر آستارا:

حضور حتی یک آمریکایی در عراق اضافه است | مبارزه با فساد باید مستند بوده و با آبروی افراد بازی نشود

باقری ارومی با اشاره به استیضاح وزیر صمت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ادعای دریافت خودرو توسط نمایندگان، ارتباطی با استیضاح وزیر صمت نداشت و مبارزه با فساد باید مستند بوده و با آبروی افراد بازی نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماز جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد باقری ارومی امام جمعه شهرستان در مکان مصلی برگزار شد.

حجت‌الاسلام باقری ارومی در ابتدای خطبه اول نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به ۱۵ شوال سالروز شهادت حامی پیامبر اکرم(ص) حضرت حمزه سید الشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم (ع) بیان کرد: امامزادگان و زیارتگاه‌های کشور، پناهگاه و ملجأ مومنان است و آرامش روحی را برای ما به ارمغان می‌آورند.

باقری ارومی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی حضرت عبدالعظیم (ع) بیان کرد: عالم و اهل حدیث، یار و یاور و دوست اهل بیت بودن و حق طلبی از ویژگی‌های بارز شخصیتی این انسان والامقام است و باید برخی مواقع باور و اعتقاد خود را به عالمان دین عرضه کنیم.

امام جمعه بندر آستارا در ابتدای خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به سفر رئیس جمهور عراق به کشورمان بیان کرد: تروریسم سازمان یافته بین‌المللی به دست آمریکا شکل گرفت و حضرت آقا در این دیدار تاکید کردند که حضور حتی یک آمریکایی در عراق اضافه بوده و معنای این جمله پاکسازی منطقه از حضور بیگانگان است.

باقری ارومی با اشاره به لزوم تقویت ارتباطات اقتصادی میان دو کشور ایران و عراق تصریح کرد: اجرای سیاست دور و نزدیک یکی از مهمترین ویژگی‌های دولت سیزدهم است و اشتراکات و باورهای مشترک ایران و عراق به دست هیچ دشمنی گسستنی نیست.

وی با اشاره به سفر ریاست جمهور به سوریه و وزیر خارجه کشورمان به لبنان بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران از لحاظ دیپلماتیک هم رژیم صهیونیستی را محاصره کرده و در آینده نزدیک اثری از آن‌ها در منطقه نخواهد بود.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در جمع کارگران بیان کرد: بنابه فرمایش معظم له باید با اژدهای هفت سر فساد مبارزه کرده و بر مشکلات اقتصادی غلبه کرد، مبارزه با فساد باید با چارچوب و قاعده مشخص باشد و از ظن و گمان دوری کنیم.

وی با اشاره به استیضاح وزیر صمت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ادعای دریافت خودرو توسط نمایندگان، ارتباطی با استیضاح وزیر صمت نداشت و مبارزه با فساد باید مستند بوده و با آبروی افراد بازی نشود.

Share