با حضور جمعی از مسئولین؛

رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا منصوب و معارفه شد+ تصاویر

از زحمات ۲ ساله حجت‌الاسلام محمد مهدی حبیبی قدردانی و حجت‌الاسلام حسینعلی رضازاده به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی بندر آستارا منصوب شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام سعید مهدوی در آیین تکریم و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آستارا که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: بستر مناسبی برای جهاد تبیین در آستارا وجود دارد.

وحدت شیعه و سنی در بندر آستارا مثال زدنی است | بندر آستارا موقعیت تبلیغ فرامرزی دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان وحدت شیعه و سنی در بندر آستارا را مثال زدنی دانست و افزود: از این ظرفیت باید در راستای اشاعه اسلام ناب محمدی (ص) بهترین بهره برده شود.

وی با بیان اینکه بندر آستارا موقعیت تبلیغ فرامرزی دارد، تصریح کرد: روحانیون شیعه و سنی در جهت تبلیغ و ترویج دین اسلام از این موقعیت استفاده کنند.

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه در سازمان تبلیغات اسلامی وظایف خطیر و سنگینی بر عهده داریم، گفت: به نحو احسن به وظایف محوله عمل کرده و با اشاعه اسلام ناب، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

روحانیون طرح اقتصادی دولت را برای مردم تبیین کنند

فرماندار آستارا نیز در این جلسه به طرح جراحی اقتصادی دولت اشاره کرد و افزود: مسئولین و مردم در راستای اجرای این طرح همراه دولت باشند تا شاهد نتایج آن باشیم.

به گزارش دیارمیرزا، عنایت رضایی‌پور با اشاره به اینکه دشمنان تلاش دارند در شرایط کنونی با بهره‌گیری از رسانه‌ها به کشور ما آسیب وارد کنند، تصریح کرد: روحانیون طرح اقتصادی دولت را برای مردم تبیین کنند.

وی با بیان اینکه برای حفظ استقلال جغرافیایی کشورمان ۸ هزار شهید در استان گیلان تقدیم انقلاب و نظام کردیم، بیان کرد: باید به جایی از اقتدار اقتصادی برسیم که دشمنان نتوانند از نقطه ضعف اقتصادی بر علیه ما استفاده کنند و دولت سیزدهم نیز با اجرای این طرح به دنبال این امر است.

نماینده عالی دولت در آستارا با بیان اینکه این شهرستان از نعمت روحانیون تشیع و تسنن بهره‌مند است، افزود: با وحدت و همدلی که بین روحانیون شیعه و سنی در آستارا وجود دارد باید را راستای ترویج و اشاعه اسلام ناب محمدی بهره ببریم.

سازمان تبلیغات اسلامی وظایف سنگین و خطیری دارد

امام جمعه آستارا نیز در این آیین به وظایف تبلیغات اسلامی اشاره کرد و افزود: این سازمان وظایف سنگین و خطیری دارد و یکی از وظایف اصلی آن در شرایط کنونی جهاد تبیین است.

به گزارش دیارمیرزا، حجت‌الاسلام محمدجواد باقری ارومی با اشاره به موقعیت این شهرستان بر حمایت و تقویت از اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی تأکید کرد.

باقری ارومی با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام رضازاده به عنوان رئیس تبلیغات اسلامی آستارا، اظهار کرد: حجت‌الاسلام رضازاده از اساتید خوب قرآن هستند و امیدواریم با حضور وی شاهد رونق فعالیت‌های قرآنی در بندر آستارا باشیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم از زحمات ۲ ساله حجت‌الاسلام محمد مهدی حبیبی قدردانی و حجت‌الاسلام حسینعلی رضازاده به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی بندر آستارا منصوب شد.

Share