اروپایی‌ها جیره‌خوار آمریکایی‌ها هستند

شعرخوانی «دلخوش» در واکنش به تحریم اروپایی‌ها؛ هرچه کردند کشک می‌دانیم

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در واکنش به تحریم وی وتعدادی دیگر از نمایندگان مجلس از سوی اروپایی‌ها شعری را خطاب به اروپایی‌ها سرود و تاکید کرد که اروپایی‌ها جیره‌خوار آمریکایی‌ها هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید کاظم دلخوش در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شب گذشته تحریمی از سوی اروپایی‌ها علیه تعدادی از نمایندگان و بنده صورت گرفت. بنده می‌گویم که اروپایی‌ها جیره‌خوار آمریکایی‌ها هستند. در این زمینه بنده شعری خطاب به اروپایی‌ها می‌خوانم:

«چون جهان را به حرف حق می‌بینند /حربه‌شان این میانه تحریم است

گفته بودند کار نادری زار است/ بعد از آن وقت ما نگون‌سان است

غافل از آنکه ما مسلمانیم/ هرچه کردند کشک می‌دانیم

زنده هستیم چون ولی با ماست /سایه مرتضی با ماست

دشمن دون اگرچه مکار است/ ملت ما همیشه بیدار است.»

وی در ادامه اظهار کرد: ما در مجلس گذشته تحقیق و تفحص‌های زیادی را انجام دادیم که یک دهم آنها نیز به نتیجه نرسید. انتظار می‌رود هیاتی ویژه به تحقیق و تفحص‌ها رسیدگی کند تا ابعاد نظارتی که از سوی نماینده‌ها صورت می‌گیرد روی زمین نماند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: در زمینه کود شیمیایی برای کشاورزان و آب بهای کشاورزی جلسات متعددی با وزیر جهاد کشاورزی داشتیم و انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر برای حل مشکلات کشاورزان اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

عبدالرضا مصری که اداره جلسه علنی مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت در پاسخ به تذکر دلخوش بیان کرد: براساس ماده ۲۳۶ آیین‌نامه، معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی بعد از ارسال درخواست‌های تحقیق و تفحص به قوه قضاییه باید پیگیری اداری را انجام داده و گزارش آن را به مجلس ارائه کند.

Share