همزمان با ۲۵ اسفند سالروز شهادت شهید مهدی باکری و روز شهردار؛

رشد ۷۰ درصدی بودجه شهرداری لاهیجان | قدردانی اعضای شورای شهر از رضا زنده دل

به مناسبت روز شهردار، کارکنان شهرداری لاهیجان با اهدا گل از زحمات رضا زنده‌دل، شهردار لاهیجان در زمینه توسعه شهری و توجه به وضعیت معیشتی کارکنان قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیران و کارکنان شهرداری لاهیجان همزمان با ۲۵ اسفند سالروز شهادت شهید مهدی باکری که به نام روز شهردار نامگذاری شده از تلاش‌های رضا زنده‌دل، شهردار لاهیجان قدردانی کردند.

مدیران و کارکنان شهرداری لاهیجان با حضور در اتاق کار رضا زنده دل، از تلاش‌های شبانه روزی شهردار لاهیجان در حوزه مدیریت شهری و توجه به معیشت پرسنل و پرداخت به موقع حقوق و اضافه کار و تخصیص سبدکالا در مناسبت‌های مختلف و آرامش بخشی به خانواده بزرگ شهرداری قدردانی کردند.

رضا زنده‌دل، شهردار لاهیجان نیز در این دیدار از تلاش‌های کارکنان شهرداری برای خدمت‌رسانی به شهروندان تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: امیدوارم در سال آینده بتوانیم با تلاش کارکنان شهرداری خادم خوبی برای شهروندان باشیم و با ارائه خدمات مناسب رضایت مردم را جلب نماییم.

زنده‌دل افزود: سال ۱۴۰۲ بودجه شهرداری لاهیجان بالغ بر ۷۰ درصد افزایش یافته و مدیریت شهری با برنامه ریزی مدون همه تلاش خود را برای توسعه و آبادانی شهر زیبای لاهیجان بکار خواهد بست.

اعضای شورای شهر از زنده دل شهردار لاهیجان تقدیر کردند

اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان با اهدا لوح تقدیر از زحمات رضا زنده دل شهردار لاهیجان قدردانی کردند. اعضای شورای شهر با حضور در دفتر کار شهردار لاهیجان روز شهردار را به رضا زنده دل تبریک گفتند.
در این دیدار اعضای شورای اسلامی شهر از زحمات و تلاش های شهردار لاهیجان برای توسعه و آبادانی شهر و توجه به وضعیت معیشتی کارکنان شهرداری تجلیل کردند.
رضا زنده دل شهردار لاهیجان هم در این دیدار از حمایت ها و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر تقدیر و تشکر کرد.

 

Share