رضا زنده‌دل: امیدواریم در مقابل مردم روسپید باشیم

شهردار و کارکنان شهرداری لاهیجان از تلاش‌های اعضای شورا قدردانی کردند

رضا زنده‌دل، شهردار لاهیجان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت روز جهانی قدس، از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های رییس و اعضای شورای اسلامی شهر در دوره ششم شورا قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همزمان با روز شوراها، شهردار و جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان شهرداری لاهیجان با حضور در شورای اسلامی شهر از تلاش‌های اعضای شورا قدردانی کردند.

رضا زنده‌دل، شهردار لاهیجان در این دیدار با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت روز جهانی قدس، از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های رییس و اعضای شورای اسلامی شهر در دوره ششم شورا قدردانی کرد.

وی ضمن اشاره به آرامش حاکم در مدیریت شهری، گفت: امیدواریم با تلاش تیم مدیریت شهری در پایان این دوره عملکرد مثبتی داشته و در مقابل مردم روسپید باشیم.

بهمن کنعانی، رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان هم ضمن گرامیداشت روز قدس و تبریک هفته کار و کارگر و گرامیداشت اعضای ادوار شوراها، از زحمات شهردار و بخش‌های مختلف شهرداری در سال گذشته قدردانی کرد.

وی با اشاره به عملکرد شهرداری در نوروز ۱۴۰۱ از برنامه ریزی و تلاش‌های شبانه روزی معاونت خدمات شهر و روابط عمومی شهرداری قدردانی کرد و افزود: شهروندان از برنامه‌های نوروزی شهرداری رضایت داشتند و امیدواریم این برنامه‌ها تداوم داشته باشد.

فرشید فلاح مجد سخنگوی شورا و آرمان پوریاسری عضو شورای اسلامی شهر هم در این جلسه با گرامیداشت تلاش‌های اعضای ادوار شورا و اعضای فقید از تلاش‌های رضا زنده‌دل شهردار و کارکنان شهرداری در سال گذشته و همچنین از عملکرد معاونت خدمات شهر و روابط عمومی شهرداری برای برگزاری موفق جشنواره نوروزی قدردانی کردند.

Share