اعضای شورای شهر لاهیجان مطرح کردند

از تاکید بر اجرای پروژه تالاب حاجی آباد تا نگرانی از حجم زیاد میزان بدهی شهرداری لاهیجان

اعضای شورای شهر لاهیجان ضمن بیان دغدغه های خود در رابطه با شهر، برخی اولویت های لاهیجان را نیز مطرح کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تجلیل از اعضای شورای چهارم لاهیجان توسط فرمانداری لاهیجان برگزار شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: به عنوان عضو شورای شهر لاهیجان، سه اولویت کاری را برای خود در نظر گرفته ام  و تسهیل و ایجاد امنیت برای ورود سرمایه گذاران اولویت اول من است.

حجت طیران اظهار کرد: نیاز است برای ورود سرمایه گذاران، تسهیلاتی در نظر بگیریم و امیدواریم با تدابیر مسئولین لاهیجان و استان این تسهیلات فراهم شود.

وی موضوع پسماند را اولویت بعدی خود عنوان نمود و افزود: می‌توان با مدیریت درست استفاده مناسبی از این طلای کثیف داشته باشیم و با ایجاد صنایع تبدیلی و ارزش افزوده، منفعت برای شهر کسب کنیم.

طیران، ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی را اولویت سوم خود ذکر کرد و افزود: دغدغه اصلی من، قبل از هر چیز، پرداخت حقوق و اضافه کار پرسنل زحمتکش شهرداری است و امیدواریم این مشکل حل شود و بعد از آن به اولویت ها رسیدگی خواهد شد.

وی این نشست را مثبت ارزیابی نمود و افزود: مطمئناً اخوت و مودت بین ما و اعضای دور قبلی بیشتر خواهد شد.

 فقیه شجاعی: با اجرای پروژه تالاب حاجی آباد ، شهر از تک قطبی بودن خارج می شود

فرشید فقیه شجاعی عضو شورای شهر لاهیجان، با تقدیر از زحمات اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر، از شهرداران لاهیجان، کحالی و آگشته قدردانی نمود.

وی با بیان اینکه در این دوره شورای شهر، پیگیر پروژه های نیمه تمام خواهیم بود افزود: بیشترین حاشیه در دور چهارم شورا ، عدم پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شهرداری بود که کارهای مثبت شورا را زیر سوال برد.

فقیه شجاعی یادآور شد: اعضای شورای شهر لاهیجان در دور چهارم به حاشیه شهر ورود کردند و مناطقی که بعد از انقلاب یک متر آسفالت نشده بودند، آسفالت شد.

عضو چهارمین دوره و پنجمین دوره شورای شهر لاهیجان گفت: امروز دغدغه همه ما حقوق و مزایای کارکنان است و امیدواریم در دور پنجم شورا این مشکل حل و ریشه کن شود و در سایه همدلی و بدون هیچ شکافی کارهای بزرگی صورت گیرد و کارنامه قابل قبولی را ارائه دهیم.

وی افزود: پروژه تالاب حاجی آباد از پروژه های بزرگی است که در دور چهارم شورا آغاز شده و با اجرای کامل آن، شهر از تک قطبی بودن خارج می شود. امیدوارم در این دوره شورای شهر، پروژه های نیمه تمام به اتمام برسد.

تاکید جنابی بر استفاده از تجریبات اعضای سابق

 فرداد جنابی در این نشست اظهار کرد: امیدواریم در دور پنجم شورای شهر لاهیجان بتوانیم از تجربیات اعضای دور قبلی به ویژه تجربیات هجده ساله آقای خدایگانی استفاده نماییم.

وی گفت: از اعضای شورای دور پنجم شهر لاهیجان، که مسئولیت ریاست شورا را به عهده من سپرده اند قدردانی میکنم و امیدواریم در طول یکسال به نحو احسن انجام وظیفه نمایم.

رئیس شورای شهر لاهیجان در پایان اظهار کرد: مشکلات زیادی داریم و از فرماندار انتظار داریم ما را یاری کند تا موانع را رفع نماییم.

نگرانی عضو شورا از حجم زیاد میزان بدهی شهرداری

محسن شیخ شعربافان، از زحمات اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر لاهیجان قدردانی نمود و افزود : قطعاً اعضای شورای شهر روز های سختی را پشت سر گذاشتند و زحمات زیادی بر دوش آنان بود و امیدواریم این دوره شورا را با کمک همه عزیزان سپری کنیم.

وی گفت: با توجه به بدهی هایی که از ادوار گذشته شورا به جا مانده، اعضای دور پنجم شورای شهر باید با درایت و تدبیر برنامه ریزی کنند.

رضا نصرتی دیگر عضو شورای شهر لاهیجان نیز گفت: دل نگرانی بزرگی برای اعضای شورای شهر وجود دارد و آن حجم زیاد میزان بدهی شهرداری است.

این عضو شورا متذکر شد: با این حجم بدهی، عدم پرداخت اضافه کار دهه ماه پرسنل، بیمه کارکنان و بدهی پیمانکاران چه می توان کرد؟

جواد نجار تمیزکار، سخنگوی شورای شهر لاهیجان نیز اظهار کرد: اعضای شورای شهر لاهیجان در دور پنجم بنای کار را بر همدلی و وفاق گذاشتند و امیدواریم در سایه این همدلی شاهد اتفاقات خوشی برای شهر لاهیجان باشیم.

وی گفت : ما شروع کار خود را با میثاق با شهدا آغاز کردیم و امیدوارم به قسمی که در شروع کار خود، یاد کردیم پایبند بوده تا بتوانیم رضایت مردم را کسب نماییم که رضایت مردم قطعاً رضایت خالق را به همراه خواهد داشت.

Share