نتایج تیم‌های گیلانی در هفته سوم لیگ دسته دوم؛

پیروزی پرگل چوکای تالش مقابل شهرداری بم و تساوی سپیدرود در کرج

از هفته سوم لیگ دسته دوم کشور، دو تیم شهدای رزکان و سپیدرود رشت در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید همچنین تیم چوکای تالش در ورزشگاه پوریای ولی شهر تالش توانست با نتیجه سه بر یک تیم شهرداری بم را شکست دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته سوم لیگ دسته دوم کشور، دو تیم شهدای رزکان و سپیدرود رشت در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید.

در این بازی مصطفی زینعلی، میلاد نجفی، رضا فخری، معین تقوی، علی ربیع زاد، حسین آفرین‌زاد (امیرحسین صالحی)، پویا عزیزپور، رضا عاشوری (علی بیجاری)، سهیل ربیع زاده (حسین حق شناس)، امیر قلم آرا (نیما عموزاده) و آرمان مردانی (آرین نصیری نژاد) برای سپیدرود به میدان رفتند.

همچنین راستین خرقانی، رضا بیگدلی، محمدرضا مولایی، رسول ناصربخت (پیمان نصیری)، آبتین محمدعلی، علی فتحی، سعید اسماعیلی، علیرضا کاظمی (مهدی یاراحمدی)، بهنام عسگرخانی، فریور محبی (شایان غلامی) و عیسی مرادی برای شهدای رزکان بازی کردند.

گفتنی است تک گل سپیدرود را حسین آفرین‌زاد در دقیقه ۳۰ بازی از روی نقطه پنالتی وارد دروازه سپیدرود کرد و تیم شهدای رزکان در دقیقه ۹۷ بازی را به تساوی کشاند.

همچنین تیم چوکای تالش در ورزشگاه پوریای ولی شهر تالش توانست با نتیجه سه بر یک تیم شهرداری بم را شکست دهد.

سید علی یحیی‌زاده، محمد آشتیانی و سعید مرتضوی برای چوکای تالش گلزنی کردند و تک گل شهرداری بم توسط بابک ابراهیمی به ثمر رسید.

Share