یک تساوی و یک شکست حاصل کار نمایندگان گیلان در لیگ دسته اول

تساوی ملوان بندرانزلی و شکست داماش گیلان در خارج از خانه

از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان)، دو تیم گیلانی ملوان بندرانزلی و داماش گیلان به مصاف حریفان خود رفتند که یک تساوی و یک شکست حاصل این بازی‌ها برای استان گیلان بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان)، دو تیم گیلانی ملوان بندرانزلی و داماش گیلان به مصاف حریفان خود رفتند که یک تساوی و یک شکست حاصل این بازی‌ها برای استان گیلان بود.

تساوی ملوان در مقابل گل ریحان البرز

دو تیم گل ریحان البرز و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در انتها با تساوی یک-یک به پایان رسید.

مبین عشایر، حافظ یعقوبی، محمدرضا محرمی، محمد حسین پور، مهدی هاشمی نژاد، مهیار زحمتکش، رضا درویشی، آرمین انبساطی، سیامک کوروشی، پرهام صیاد برهانی، محمدرضا نقدی پور در این بازی برای ملوان به میدان رفتند.

گل‌های این بازی را محمدرضا نقدی‌پور در دقیقه ۱۶ برای ملوان و رضا ناصحی در دقیقه ۳۹ برای گل‌ریحان به ثمر رساندند.

شکست داماش در ارومیه

همچنین در بازی دیگر لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم نود ارومیه و داماش گیلان در ورزشگاه تختی ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

ایمان صادقی، کنعان طاهرنژاد، سید کاظم رحمانی، آرمین منفرددوست، میلاد پورمحسن، محمد رستمی، مهدی نظر محمد پناه محمدرضا مهدوی)، سعید طالبی (سعید باقرپسند)، عباس کندل (شهاب مهرابی)، میعاد یزدانی و محمد غلامی در این بازی برای داماش به میدان رفتند.

گل‌های بازی را امین عباسی و وحید خشتان در دقایق ۶ و ۱۰ برای نود به ثمر رساندند.

به گزارش دیارمیرزا، بارش اخیر برف در گیلان سبب شد که مسابقه دو تیم سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت از هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول به دلیل شرایط آب و هوایی استان گیلان و عدم آماده بودم زمین ورزشگاه سردار جنگل رشت به تعویق بیافتد و به جای روز شنبه ۲۶ بهمن ۹۸ قرار است به روز سه‌شنبه ۲۹ بهمن موکول شود.

Share