صومی، متقاضی خرید باشگاه سپیدرود در گفتگو با دیارمیرزا:

با دستان خالی برای خرید سپیدرود نیامدیم | هیچ‌وقت آبروی خودمان را نخواهیم برد

احمد صومی، پیشکسوت تیم سپیدرود رشت و متقاضی خرید باشگاه سپیدرود اظهار کرد: ما دست‌ خالی برای خرید باشگاه نیامدیم و هم‌اکنون سه-چهار ملک به عنوان پشتوانه مالی معرفی کردیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، احمد صومی، پیشکسوت تیم سپیدرود رشت و متقاضی خرید باشگاه سپیدرود در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا در خصوص آخرین وضعیت پیشنهاد او و ایرج خوالی به عنوان نمایندگان پیشکسوتان سپیدرود برای خرید این باشگاه، گفت: فعلا کارگروه تعیین وضعیت سپیدرود مالک را انتخاب نکرده است و ما هم منتظر هستیم.

برنامه‌ای عقلایی، خوب و بلند مدت برای خرید سپیدرود ارائه کردیم

وی با بیان اینکه ما برنامه‌های خود را ارائه کردیم، برنامه‌ای عقلایی، خوب و بلند مدت است، تأکید کرد: پیشکسوتان همگی کاربلد، متخصص و عاشق و همگی از بنیان‌گذاران سپیدرود هستند.

صومی همچنین ادامه داد: تعدادی از علاقه‌مندان باشگاه سپیدرود نیز پشت این تیم هستند و به ما کمک می‌کنند.

متقاضی خرید باشگاه سپیدرود با اشاره به اینکه ما و مالک کارخانه بهشیر تقاضای مکتوب خود را ارائه کردیم، تصریح کرد: انتخاب مالک باشگاه با کارگروه تعیین وضعیت سپیدرود است.

پیشکسوت تیم سپیدرود رشت در واکنش به برخی اظهارات که گفته می‌شود پیشکسوتان توان مالی لازم جهت اداره باشگاه را ندارند، نیز اظهار داشت: آخرین کارنامه ما این است که در سال ۹۴ یکبار تیم را به دست گرفتیم و به لیگ برتر آوردیم.

هر وقت ورود کردیم باشگاه را از منجلاب نجات دادیم

وی افزود: ما هر وقت ورود کردیم توانستیم باشگاه را از منجلاب و کما نجات دهیم. همچنین پیشکسوتان خودشان سرمایه هستند یعنی وقتی جلو بیفتند شک نکنید که همه علاقه‌مندان و دوست‌داران باشگاه پشت آنها خواهند بود.

صومی همچنین ادامه داد: ما دست‌ خالی برای خرید باشگاه نیامدیم و هم‌اکنون سه-چهار ملک به عنوان پشتوانه مالی معرفی کردیم.

متقاضی خرید باشگاه سپیدرود با بیان اینکه کارنامه پیشکسوتان برای مردم مشخص است، اظهار کرد: برنامه ما، برنامه بلند مدت و ۵ ساله است و تمام هزینه‌های تیم را قبول کردیم.

بدهی‌های باشگاه سپیدرود را قبول کردیم | هیچ‌وقت آبروی خودمان را نخواهیم برد

وی افزود: ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیارد تومان باید پرداخت کنیم تا پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز شود. همچنین بدهی‌ها را قبول کردیم که در یک زمان‌بندی مناسب پرداخت کنیم و الکی نیامدیم.

صومی با بیان اینکه آبرو، اعتبار و حیثیت ۸۰ پیشکسوت و طرفدران را آوردیم و هیچ‌وقت آبروی خودمان را نخواهیم برد به دیارمیرزا گفت: نمی‌دانم چرا افراد تصمیم گیرنده سکوت کردند و کاری نمی‌کنند یا برنامه گروه دوم خیلی خوب است که ما خوشحال می‌شویم که با ورود ما چند مالک خوب آمده است.

پیشکسوت تیم سپیدرود رشت ادامه داد: هدف ما همین بود که تیم سپیدرود یک پشتوانه داشته باشد و در آینده اگر کسی آمد فقط یک دفتر و دستک از سپیدرود باقی نباشد!

وی اظهار کرد: خدا کند مثل گذشته نباشد که برخی از مدیران کل ورزش و جوانان برای تعویض مالکان متعدد، دست به کارهایی زدند که الان مشخص شده است. البته کارگروه فعلی به نظرم متشکل از کسانی است که دل‌سوز باشگاه سپیدرود هستند و اگر درست فکر بکنند به نظر بنده تقاضای پیشکسوتان، تقاضایی معقول است.

Share