اشجاری پس از پایان دیدار مقابل نیروی زمینی:

اماکن عمومی به غیر از ورزشگاه‌ها باز است | خدا را شاکریم مدعی صعود به لیگ دسته اول هستیم

حسن اشجاری، سرمربی تیم سپیدرود رشت اظهار کرد: اشجاری در پایان گفت: تالار، سینما و اماکن عمومی باز است اما اجازه ورود به هواداران در استادیوم که در فضای باز است را نمی‌دهند! ما که می‌دانیم جریان چیست!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسن اشجاری، سرمربی تیم سپیدرود رشت پس از پایان دیدار مقابل نیروی زمینی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه می‌توانستیم برنده بازی باشیم، گفت: متأسفانه قطع شدن مکرر بازی در روند تیم ما تأثیر زیادی گذاشت.

وی مصدومیت‌های پی‌درپی بازیکنان تأثیرگذار تیم همچون قلم‌آرا و رضا فخری را یکی دیگر از مشکلات تیم دانست و تصریح کرد: خدا را شاکریم که با همه این مسائل مدعی صعود به لیگ دسته اول هستیم.

سازمان لیگ همه عوامل برگزاری مسابقات را به جان یکدیگر می‌اندازد

اشجاری با بیان اینکه سازمان لیگ همه عوامل برگزاری مسابقات را به جان یکدیگر می‌اندازد، گفت: رفتار چند سویه سازمان لیگ سبب این اتفاقات ناگوار شده است.

سرمربی تیم سپیدرود رشت ادامه داد: اگر قرار است تماشاگران به ورزشگاه نیایند از دو ساعت قبل از بازی در ورزشگاه را ببندید که هیچکس ورود نکند اگر نیز قرار است تماشاگر به ورزشگاه بیاید پس باید در همه ورزشگاه‌ها این اتفاق رخ دهد.

وی همچنین افزود: هواداران ما حق دارد زیرا وقتی فیلم بازی‌های خارج از خانه ما را مشاهده می‌کنند تماشاگران تیم‌های حریف در ورزشگاه حضور دارند اما در رشت ده نفر به ورزشگاه می‌آیند بازی را تعطیل می‌کنند!

به گزارش دیارمیرزا، اشجاری اظهار کرد: ما هفته بعد در گچساران بازی داریم و بنده تأکید می‌کنم اگر هواداران تیم حریف به ورزشگاه بیایند تیم را از زمین خارج می‌کنم؛ ببینم آیا باز هم قانون را برای ما رعایت می‌کند.

تیم نیروی زمینی قبل از بازی با حضور هواداران در ورزشگاه مشکلی نداشت

پیشکسوت فوتبال گیلان گفت: به اینکه تیم نیروی زمینی قبل از بازی با حضور هواداران در ورزشگاه مشکلی نداشت ولی هنگامی که گل مساوی را دریافت کردند تیم را بیرون کشیدند!

سرمربی سپیدرود رشت افزود: آقای شفیعی زنگ می‌زند که برای من عکس فرستادند که هوادار در ورزشگاه حضور دارد بازی را متوقف کنید؛ ما هم تا چند وقت پیش کسی را در باشگاه نداشتیم و نامه نمی‌زدیم اما از این به بعد همیشه اعتراض خواهیم کرد.

اشجاری در پایان گفت: تالار، سینما و اماکن عمومی باز است اما اجازه ورود به هواداران در استادیوم که در فضای باز است را نمی‌دهند! ما که می‌دانیم جریان چیست!

Share