فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه اعلام کرد:

دستبند پلیس بر دستان سارق مراکز درمانی در آستانه‌اشرفیه | اعتراف سارق به ۶ فقره سرقت

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از دستگیری سارق سابقه‌‎دار مراکز درمانی خبر داد و افزود: سارق ۴۷ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از دستگیری سارق سابقه‌‎دار مراکز درمانی خبر داد.

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی در ادامه گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت از مراکز درمانی طی هفته‌های گذشته در سطح شهرستان آستانه‌اشرفیه، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه پس از اقدامات فنی صورت گرفته و بررسی‌های لازم، مشخصات سارق این پرونده‌ها به دست آمد و در اختیار واحدهای گشتی قرار گرفت افزود: ماموران کلانتری ۱۱ این فرد را در سطح حوزه استحفاظی شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از اعتراف سارق به ۶ فقره سرقت از مراکز درمانی خبر داد و تصریح کرد: سارق ۴۷ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ نجفی‌پورعدم رعایت نکات ایمنی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و اذعان داشت: نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

Share