فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد:

دستگیری عضو اصلی باند سرقت ویلاها و سوئیت‌های اجاره‌ای در آستانه‌اشرفیه!

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه اظهار داشت: عضو اصلی باند سارقان ویلاها و سوئیت‌های اجاره‌ای شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: عضو اصلی باند سارقان ویلاها و سوئیت‌های اجاره‌ای شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آن‌ها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی اضافه کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت از ویلاها و سوئیت‌های اجاره‌ای در شهرستان آستانه‌اشرفیه، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده، متهم اصلی یک باند سرقت را در این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در یکی از روستاها دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعترافات این فرد مبنی بر ۵ فقره سرقت از ویلاها و سوئیت‌های اجاره‌ای در سطح شهرستان‌های استان به همراه ۲ نفر دیگر، تصریح کرد: اقدامات و برنامه‌ریزی لازم برای دستگیری آن‌ها در حال انجام است.

سرهنگ نجفی‌پور با اعلام اینکه سارقان در پوشش مسافر اقدام به اجاره ویلا و سوئیت می‌کردند و در فرصت مناسب کلیه وسایل آنجا را به سرقت می‌بردند، اذعان داشت: سارق ۳۲ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

وی در پایان از مردم خواست با رعایت توصیه‌های پلیس و دقت در اجاره دادن منازل و ویلاهای خود، فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان سلب کنند.

Share