فرمانده انتظامی تالش اعلام کرد:

دستگیری سارق منازل ییلاقی در شهرستان تالش | اعتراف متهم به ۱۴ فقره سرقت

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری سارق منازل ییلاقی با اعتراف به ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و افزود: سارق ۳۷ ساله به همراه مالخر ۵۰ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری سارق منازل ییلاقی با اعتراف به ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی با تاکید بر اینکه پیشگیری از وقوع سرقت، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و تقویت احساس مطلوب در سطح جامعه از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی است اظهار داشت: مبارزه با سرقت و استرداد اموال مالباختگان، زمینه تداوم امنیت پایدار را افزایش می‌دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه طی هفته‌های اخیر با توجه به سردی هوا و کوچ ییلاق‎نشینان منطقه به شهر و وقوع چند مورد سرقت منازل ییلاقی در سطح شهرستان تالش، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام تحقیقات همه جانبه و بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده متهم این پرونده‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری سارق به همراه مالخر با هماهنگی قضائی خبر داد و بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۴ فقره سرقت از منازل ییلاقی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: سارق ۳۷ ساله به همراه مالخر ۵۰ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ رستمی در پایان خاطرنشان کرد: همه آحاد جامعه باید نسبت به هشدارها و توصیه‌های انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت توجه ویژه داشته باشند تا فرصت ارتکاب جرم از سارقان سلب شود.

Share