۳ روش دسترسی به جدیدترین قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان

یکی از راه های امن و آسان برای دسترسی به قیمت میلگردها به خصوص قیمت میلگرد ذوب آهن، مراجعه به فروشگاه های آهن آلات است.

یکی از با اهمیت ترین میلگردهای موجود در بازار فولاد و آهن، میلگرد ذوب آهن است. از این رو مهم است که در هنگام خرید، قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان را به صورت آپدیت شده در اختیار داشته باشید. به همین خاطر کارخانه ذوب آهن اصفهان به صورت روزانه قیمت های انواع میلگرد خود را اعلام می کند. چرا که در بازار آهن و فولاد به دلیل وجود عوامل مختلفی همچون نرخ ارز، نرخ سنگ آهن، نرخ دلار و نوسانات داخلی و خارجی، نرخ میلگرد اصفهان با نوسانات متعددی همراه خواهد بود. حال سوال اینجاست چطور می توان به این قیمت ها دسترسی داشت؟!

قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان

 روش اول: استعلام قیمت روز میلگرد ذوب آهن از کارخانه

همان طور که گفته شد کارخانه ذوب آهن اصفهان در زمان مشخصی در طول روز، قیمت محصولات خود به خصوص میلگرد ذوبی را اعلام می کند. متقاضیان و خریداران میلگرد ذوبی می توانند با تماس با کارخانه فولاد مبارکه اصفهان و اعلام سایز میلگرد ذوب آهن، به قیمت روز میلگرد دست یابند.

روش دوم: استعلام قیمت روز میلگرد ذوب آهن از بورس

بورس یکی دیگر از مواردی است که می توان به واسطه آن به قیمت میلگرد اصفهان دسترسی داشت. اصولا بورس کالا برای میلگرد در روزهای یکشنبه و چهارشنبه فعال می باشد. قیمت های مندرج در بورس کالا نسبت به قیمت های موجود در بازار در حدود ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان کمتر است و می توان گفت خرید از بورس، یک خرید اقتصادی است.

اما باید خاطر نشان کرد که برای دسترسی به قیمت میلگرد ذوب آهن از طریق بورس باید علاوه بر داشتن کد بورس، به عنوان یک شرکت خود را معرفی کنید وگرنه امکان خرید میلگرد ذوب آهن از طریق بورس امکان نخواهد داشت.

روش سوم: استعلام قیمت میلگرد ذوب آهن از فروشگاه های آهن آلات

یکی از راه های امن و آسان برای دسترسی به قیمت میلگردها به خصوص قیمت میلگرد ذوب آهن، مراجعه به فروشگاه های آهن آلات است. این فروشگاه ها به صورت مستقیم با کارخانه های تولیدکننده در تماس هستند و به صورت روزانه قیمت میلگرد به خصوص قیمت میلگرد ذوب آهن را به صورت آپدیت شده در اختیار خریداران و کاربران این حوزه قرار می دهد. اما چطور می توان به این قیمت دسترسی داشت؟!

شما می توانید از طریق تماس مستقیم با کارشناسان آن ها و یا مراجعه به سایت شان به صورت آنلاین و لحظه ای قیمت ها را مشاهده نمایید.

در بین فروشگاه های آهن آلات موجود در ایران، شرکت های زیادی هستند که می توانند به صورت مستقیم قیمت میلگرد ذوب آهن را به شما ارائه دهند. از جمله این شرکت ها، شرکت آهن ملل است که سال ها در زمینه خرید و فروش آهن آلات فعالیت داشته است و قیمت روز آهن آلات به خصوص میلگرد ذوبی را در اختیار کاربران قرار داده است. شرکت آهن ملل همچون شرکت های بزرگ خرید و فروش آهن آلات دنیا مانند Meidisteelsd و Lyscarbonsteel، با به کارگیری کارشناسان خبره امکان اعلام قیمت میلگرد را به صورت تلفنی و اینترنتی برای کاربران خود فراهم کرده است.

در بین این سه روش یاد شده، آخرین روش آسان ترین و بهترین روش ممکن است. چرا که می توانید بدون محدودیت در مقدار تناژ، هر میزان میلگرد نیاز داشتید، خریداری کنید.

اما نکته قابل توجه پیش از خرید میلگرد ذوب آهن این است که باید بتوانید این میلگرد را از دیگر میلگردها به خوبی تشخیص داد تا بتوان به واسطه این اطلاعات، با اطمینان میلگرد مورد نظر و با کیفیت را خریداری نمود.

چطور می توان میلگرد ذوب آهن اصفهان را تشخیص داد؟

در ابتدا باید گفت میلگرد قطعه ای فولادی است که به منظور افزایش استحکام و افزایش چسبندگی بتن در انواع سازه مورد استفاده قرار می گیرد. میلگردها دارای دو نوع ساده (بدون آج) و آجدار هستند که به دو حالت شاخه و کلاف تولید می گردد.

میلگرد ذوب آهن اصفهان یکی از با کیفیت ترین میلگردهای موجود در بازار ایران و البته جهان است که مطابق با استاندارد ملی ایران با شماره ۳۱۳۲ تولید و به بازار ارائه می گردد. میلگردهای ذوبی به دو صورت ساده و آجدار هستند که نوع آجدار آن دارای دو نوع آج دوکی و یکنواخت (مارپیچ جناقی) است. یکی از راه های تشخیص اصالت میلگرد ذوبی، علامت اختصاری حک شده بر روی آن است. اگر روی میلگرد را مشاهده کنید، می بایست علامت ESCO-CU بر روی میلگرد حک شده باشد. همچنین آرم ذوب آهن اصفهان، لوگو استاندارد ایران، برند، سایز، شماره بسته، نوع میلگرد، طول و وزن بسته میلگرد بر روی پلاک میلگرد درج شده است. با توجه به تمام ویژگی های برشمرده شده، امکان تشخیص میلگرد ذوبی آسان خواهد بود.

خرید میلگرد ذوب آهن پس از مشاهده نوسانات

قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان هر روز تغییر می کند، از این رو برخی از خریداران قصد خرید میلگرد ذوب آهن دارند، می بایست به نوسانات رخ داده پیرامون این محصول دسترسی داشته باشند تا بتوانند در زمان مناسب دست به خرید بزنند. از این رو پیشنهاد می گردد اگر قصد خرید دارید، حتما به صورت مستمر قیمت روز میلگرد ذوب آهن را بررسی نمایید و پس از بررسی نوسانات رخ داده اقدام به خرید کنید.

 نکته پایانی

قیمت میلگرد ذوبی به خاطر استفاده و کاربردهای متعدد در صنایع مختلف، می توان گفت برای بیشتر خریداران با اهمیت است. اما دسترسی به قیمت این میلگرد برای همگان آسان نیست و یا از راه های دسترسی به آن مطلع نیستند. به همین خاطر با مراجعه به مراکز غیر معتبر، علاوه بر پرداخت هزینه های گزاف، میلگرد بی کیفیت نیز خریداری می کنند. این کار نه تنها باعث زیان مالی بلکه می تواند زیان جانی نیز به همراه داشته باشد. از این رو پیشنهاد می گردد حتما راه های دسترسی به قیمت و خرید میلگرد را بررسی نماید و با مراجعه به مراکز معتبر فروش میلگرد، خرید خود را نهایی کنید.

Share