مراکز خرید تهران را با اجاره روزانه آپارتمان با خیالی آسوده بازدید کنید

اگر به دنبال اجاره سوئیت ارزان در تهران هستید اسنپ روم در کنار شماست. شما علاوه بر برخورداری از یک سوئیت با قیمت مناسب، می توانید از مراکز خرید لوکس هم دیدن فرمایید و از امکانات آن ها بهره ببرید.

اجاره روزانه آپارتمان در تهران دارای اصول و قوانینی است که مستاجر باید قبل از اقدام با آن آشنایی داشته باشد. اگر قصد سفر به تهران را دارید و می خواهید با مراکز خرید این شهر آشنا شوید این مقاله را از دست ندهید.

امروزه دیگر مانند گذشته نیست که مراکز خرید فقط جایی برای خرید کردن باشد، بلکه پاساژگردها از هر روشی استفاده می کنند تا از امکانات موجود استفاده کنند. در گذشته های دور کسانی که قصد خرید از برندهای مطرح را داشتند باید به خارج از کشور سفر می کردند.

خوشبختانه امروزه دیگر در مراکز خرید داخلی خصوصا در تهران هم امکان خرید برندهای مطرح جهانی فراهم شده است. چنانچه می خواهید برای مدتی طولانی یا به صورت دائم به تهران بروید و فعلا بودجه کافی جهت خرید آپارتمان را ندارید، ترجیحا باید مکانی را اجاره کنید. اگر دوست دارید مکانی را که اجاره می کنید از لحاظ موقعیت شهری، دسترسی به مناطق گردشگری و مراکز خرید دارای موقعیت مناسب باشد اسنپ روم بهترین انتخاب است.

اجاره سوئیت ارزان در تهران کار چندان مشکلی نیست اما اینکه مکان مورد اجاره چه ویژگی هایی دارد مهم است. ممکن است که مکانی از لحاظ ظاهری مناسب باشد اما قیمت بسیار گرانی داشته باشد.

در ادامه این مقاله ما علاوه بر معرفی چند مورد از بهترین مراکز خرید تهران شرایط اجاره خانه مبله در تهران را به شما خواهیم گفت؛

اجاره سوئیت ارزان از اسنپ روم

نکات مهمی که در یک قرارداد اجاره باید بدانید

آپارتمان مبله تهران باید بر اساس اصول و قوانین حاکم بر کشور باشد. ما در ادامه نکات مهم قرارداد اجاره را برای شما بیان می کنیم؛

موجر باید مالک آپارتمان باشد

موجر باید مالک اصلی آپارتمانی که به اجاره داده می شود باشد. موجر برای اثبات مالکیتش باید سندی را مبنی بر مالک بودن خود ارائه دهد. سند باید معتبر و به سه صورت دستی، بنگاهی و رسمی تنظیم شده باشد.

معلوم بودن مدت اجاره

زمانی که قرارداد اجاره را مکتوب می کنید حتما به مدت آن توجه داشته باشید. مدت اجاره معمولا یک سال، دو سال یا چند ماه می باشد. مدت یک سال معمول ترین مدت زمانی است که برای یک قرارداد اجاره در نظر گرفته می شود.

طرفین باید عاقل و بالغ باشند

عاقل و بالغ بودن به معنی این است که شخص باید به سن قانونی رسیده باشد و از لحاظ عقلی سالم باشد و دیوانه یا سفیه نباشد. قرارداد با کودکان و انسان های دیوانه باطل بوده و هیچگونه اعتبار قانونی ندارد.

مکتوب کردن قرارداد اجاره

متن قرارداد اجاره باید تابع قانون روابط موجر و مستاجر سال ۱۳۷۶ باشد. قرارداد اجاره باید به صورت کتبی تنظیم شود و دو نفر شاهد هم پایین آن را امضا نمایند. قرارداد باید در دو نسخه تنظیم گردد. تنظیم قرارداد اجاره به هر سه صورت دستی، بنگاهی و رسمی قابل قبول است. روش رسمی از بالاترین درجه اعتبار برخوردار است.

شرایط اجاره آپارتمان از اسنپ روم

محبوب ترین مراکز خرید در تهران

اجاره آپارتمان روزانه تهران اگر در مناطقی که مراکز خرید معتبر وجود دارد صورت پذیرد هم به نفع موجر و هم به نفع مستاجر خواهد بود. در ادامه به شما چند مورد از محبوب ترین مراکز خرید در تهران را معرفی خواهیم کرد؛

مرکز خرید پالادیوم

پالادیوم یک مرکز خرید جدید و لوکس می باشد که در منطقه شمال تهران واقع شده است. این مرکز خرید روزانه افراد زیادی را  جهت خرید از سراسر تهران و ایران به خود جذب می کند. پالادیوم علاوه بر اینکه یک مرکز خرید است دارای امکاناتی جهت تفریح می باشد.

یکی از امکانات منحصر به فردی که پالادیوم دارد وجود یک کارگزاری است که به ارائه ویزای شنگن کشورهای اروپایی می پردازد. چنانچه قصد دریافت ویزای شنگن دارید پیشنهاد ما این است که به دنبال اجاره سوئیت ارزان در تهران در نزدیکی این مرکز خرید باشید. اینگونه راحت تر می توانید پیگیر کارهای سفارتخانه و … باشید.

مرکز خرید گالریا سنتر

این مرکز خرید در ولنجک تهران واقع شده است و یکی از لوکس ترین مراکز خرید تهران است. این مجموعه دارای ویژگی هایی از قبیل معماری خاص و منحصر به فرد، رستوران، فودکورت، جشنواره غذای فرنگی،ارائه ویزای شنگن ایتالیا و بزرگترین لوستر دست ساز خاور میانه را دارا می باشد.

مرکز خرید مگامال

این مرکز خرید در منطقه غرب تهران واقع شده و دارای ۹ طبقه می باشد. فروشگاه مواد غذایی، محصولات الکترونیکی، عطر و ادکلن، لوازم خانگی و انواع برندهای مطرح ورزشی را می توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. این مرکز خرید بسیار لوکس و دارای برندهای متنوع و انواع سرگرمی می باشد.

مرکز خرید سام سنتر

این مرکز خرید دارای یک رستوران رویایی و خیره کننده است که در طبقه آخر واقع شده است. این مرکز دارای معماری بسیار جذابی است. لوازم لوکس خانگی، پوشاک کودکان، سالن های زیبایی و انواع برندهای آرایشی و بهداشتی از جمله محصولات موجود در این مرکز است. علاوه بر اینها شما می توانید انواع عطر و ادکلن، محصولات چرمی، طلا و جواهر را در این مجموعه بیابید. از نظر عده ای سام سنتر لوکس ترین مرکز خرید ایران است.

مرکز خرید کوروش

کوروش یک مرکز خرید و یک مجتمع تجاری و فرهنگی بزرگ است. این مرکز خرید علاوه بر دارا بودن مراکز تجاری مراکز تفریحی مختلفی را در خود جای داده است.

بسیاری از برندهای مطرح دنیا و گالری های معروف طلافروشی در کوروش شعبه دارند. فودکورت کوروش و پردیس سینمایی کوروش از جمله خدمات منحصر به فرد دیگر این مرکز خرید می باشند.

اگر به دنبال اجاره سوئیت ارزان در تهران هستید اسنپ روم در کنار شماست. شما علاوه بر برخورداری از یک سوئیت با قیمت مناسب، می توانید از مراکز خرید لوکس هم دیدن فرمایید و از امکانات آن ها بهره ببرید.

Share