لیست دکتر جراح بینی در تهران

دکتر جمشیدی با تجربه و مهارتی که در زمینه انجام جراحی بینی دارند، به عنوان بهترین گزینه برای انجام این عمل جراحی در تهران می باشند.

در این مقاله سعی داریم تا به بحث در زمینه لیست کامل دکتر جراح بینی در تهران بپردازیم. چنان چه شما نیز از علاقه مندان به انجام عمل جراحی بینی یا همان رینوپلاستی می باشید، از شما دعوت به خواندن این مقاله می نماییم.

پیش گفتار

امروزه در بسیاری از نقاط جهان، عمل جراحی بینی یکی از پرطرفدارترین انواع جراحی زیبایی به شمار می رود. کلانشهر تهران نیز با توجه به آمار زیاد علاقه مندان به انجام عمل جراحی زیبایی بینی، در زمره شهرهایی قرار دارد که این عمل جراحی زیبایی در آن بسیار پرطرفدار می باشد.

هر شخصی که تمایل به انجام عمل جراحی زیبایی دارد، زمان زیادی را برای انتخاب یک جراح مجرب اختصاص می دهد.

زیرا که انتخاب جراح مناسب و قابل اعتماد، اولین گام برای انجام عمل زیبایی بینی به شمار می رود. از همین رو، بسیاری از افراد علاقه مند به جراحی بینی، به دنبال   لیست دکتر جراح بینی در تهران می باشند که شاید بتوانند از میان آن لیست، دکتر جراح مناسب را انتخاب نمایند.

صرف وقت برای یافتن یک جراح متخصص و مجرب، کاری بسیاری عقلانی به نظر می رسد. زیرا مهارت و تجربه جراح، تاثیر شایانی در نتیجه پایانی خواهد داشت. در بسیاری از موارد دیده می شود که برخی از افراد، اعم از بانوان یا آقایان به دنبال تنها نامی که شهرتی کسب کرده است و یا یک جراح خانم و یا آقا می گردند.

باید توجه داشته باشید که شهرت تنها یک نام است و این نمی تواند دلیلی بر تجربه جراح باشد. از سوی دیگر جنسیت جراح، در انجام عمل جراحی تاثیرگذار نمی باشد، بلکه این مهارت و زبردستی جراح است که نتیجه پایانی دلخواه را به بیمار هدیه می کند.

در این راستا می توانید با خانم دکتر خدیجه جمشیدی، بهترین متخصص در این زمینه در ارتباط باشید.

در این مقاله می خوانیم:

  • معیارهای انتخاب دکتر جراح بینی در تهران
  • لیست دکتر جراح بینی در تهران
  • آشنایی با دکتر جمشیدی
  • ارائه خدمات پزشکی
  • سخن پایانی
  • معیارهای انتخاب دکتر جراح بینی در تهران

در ادامه مبحث لیست دکتر جراح بینی در تهران، به بررسی برخی از نکات مهمی که در انتخاب جراح بینی تاثیرگذار می باشند، می پردازیم. این نکات را به صورت ذیل می توان بیان نمود:

  • اولین ویژگی هر جراح بینی، تبحر و زبردستی وی در انجام عمل جراحی زیبایی بینی می باشد. علاوه بر این امر، سابقه جراح و تجربه کاری وی نیز از جمله فاکتورهای مهم در انتخاب جراح به شمار می رود.
  • مورد بعدی، ارائه کردن نمونه کارهای قبلی جراح به بیمار می باشد. باید توجه کرد که هر جراح ماهری، تعداد بیشماری عمل جراحی بینی انجام داده است و با تمامی چالش های هر گونه صورت و بینی، کاملاً آشنایی دارد و توانایی ارائه کارهای پیشین خود را، هم پیش از انجام عمل جراحی بینی و هم پس از آن، دارد.
  • مورد دیگری که اینجا لازم است در مورد آن صحبت شود، داشتن پرسنل با تجربه و با حوصله می باشد. پرسنلی که نزد جراح بینی مشغول به فعالیت می باشند، می بایست با صبر و حوصله فراوان با بیماران برخورد نمایند و از ایجاد هر گونه استرس و تشویش در ایشان پرهیز کنند.
  • داشتن تجهیزات پیشرفته پزشکی از دیگر موارد تاثیر گذار در انتخاب لیست دکتر جراح بینی در تهران می باشد. جراح بینی می بایست از تکنولوژی روز دنیا مطلع بوده و در انجام فعالیت های خویش، آن را به کار بگیرد.

لیست دکتر جراح بینی در تهران

تمامی افرادی که تمایل به انجام عمل جراحی بینی از خود نشان می دهند، ابتدا باید مسائل ذکر شده را که در زمینه انتخاب یک جراح زیبایی خوب بسیار موثر می باشند، در نظر داشته باشند. پس از بررسی و مشاهده فراوان در این زمینه، فرد می بایست یک لیست دکتر جراح بینی در تهران فراهم نماید. جمع آوری اطلاعات پزشکان مختلف می تواند از طریق وب سایت ها و یا رسانه های اجتماعی و یا از زبان دیگران و یا هر طریق دیگری انجام گیرد. پس از تهیه لیستی از پزشکان منتخب، فرد می بایست به تمامی جراحان موجود در لیست مراجعه کرده و جراحی را که بهترین ویژگی ها را دارا می باشد، به عنوان جراح زیبایی بینی خویش انتخاب نماید.

در این راستا، در این بخش از مقاله لیست دکتر جراح بینی در تهران، به معرفی سرکار خانم دکتر جمشیدی، معتبرترین جراح متخصص بینی می پردازیم.  با ما تا پایان این مقاله همراه شوید.

آشنایی با دکتر جمشیدی

دکتر خدیجه جمشیدی خوش، در سال ۱۳۸۵ از دانشگاه شیراز در رشته تخصصی گوش و حلق و بینی و همچنین جراحی سر و گردن، فارغ التحصیل شده اند. ایشان پس از اتمام دوره تحصیلی خویش در زمینه جراحی زیبایی صورت و بینی، اقدام به گذراندن دوره های متفاوتی در زمینه های تزریق ژل و بوتاکس و نیز دوره متعدد آموزشی زیر نظر اساتید بزرگ میهن عزیزمان و نیز اساتید معروف بین المللی نموده اند.

دکتر جمشیدی، در حال حاضر از اعضای انجمن جراحان گوش و حلق و بینی ایران می باشند. همچنین ایشان عضو انجمن راینولوژی ایران و انجمن تحقیقات راینولوژی ایران هستند. از دیگر مجامع معتبری که دکتر جمشیدی از اعضای آن می باشند، جامعه جراحان بین المللی گوش و حلق و بینی و مجمع جراحان زیبایی بینی اتحادیه اروپا می باشد.

دکتر جمشیدی، در تهران در محدوده میدان ونک مشغول به فعالیت می باشند و این امر سبب حضور ایشان در لیست دکتر جراح بینی در تهران می باشد.

ارائه خدمات پزشکی

دکتر خدیجه جمشیدی خوش، در زمینه های متفاوتی آماده ارائه خدمات به بیماران عزیز می باشد. از جمله خدمات درمانی ایشان موارد ذیل می باشد:

  • انجام جراحی بینی
  • انجام جراحی انحراف تیغه بینی
  • انجام جراحی زیبایی بینی
  • انجام جراحی شکستگی بینی
  • انجام خدمات بوتاکس
  • انجام پی ار پی
  • انجام تزریق چربی
  • انجام انواع جراحی پلاستیک پلک
  • انجام تزریق ژل

  • سخن پایانی

امروزه بسیاری از افراد در شهر بزرگ تهران تمایل به انجام جراحی زیبایی بینی از خود نشان می دهند. در همین راستا، جست و جوی یک پزشک مجرب و حاذق، ارزش گداشتن وقت را دارد. اولین کاری که در این زمینه می بایست انجام داد، تهیه لیستی با نام لیست دکتر جراح بینی در تهران می باشد. قدم دوم، جست و جو در مورد این پزشکان می باشد و در پایان، گذاشتن یک وقت مشاوره و ملاقات با پزشکان موجود در لیست می باشد.

از همین رو، در این مقاله، به معرفی سرکار خانم جمشیدی پرداختیم. توصیه دوستانه ما به شما عزیزان علاقه مند به انجام جراحی رینوپلاستی، مراجعه به ایشان و گرفتن وقت مشاوره می باشد. به این ترتیب، لیست دکتر جراح بینی در تهران به یک عدد کاهش یافته و در وقت و هزینه شما، صرفه جویی خواهد شد.

دکتر جمشیدی با تجربه و مهارتی که در زمینه انجام جراحی بینی دارند، به عنوان بهترین گزینه برای انجام این عمل جراحی در تهران می باشند.

در این مقاله به بررسی موضوع لیست دکتر جراح بینی در تهران پرداختیم. امید است که مقاله فوق مورد توجه عزیزان علاقه مند به این مبحث قرار گرفته باشد.

Share