با قدردانی از تلاش‌های نورالله صفرپور؛

“یوسف نیک انجام” سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا شد

با قدردانی از تلاش‌های نورالله صفرپور، یوسف نیک‌انجام به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه‌سرا معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رضا ثقتی عصر روز چهارشنبه ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۱ در مراسم معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا که در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد؛ عدالت محوری در فعالیت‌های فرهنگی و هنری را در راس گفتمان فرهنگی دولت انقلابی و جهادی سیزدهم ذکر و بیان کرد: باید بدون لکنت زبان، از گفتمان انقلاب و دولت که در مدار تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، حمایت کنیم.

وی اظهار داشت: به طور جد؛ بر این باور هستیم که باید از ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان‌ها برای تعالی فرهنگی استان بهره بگیریم.

ثقتی ادامه داد: در بخش توزیع بودجه، امکانات و الزامات فرهنگی و هنری نیز رویکرد عدالت محوری را دنبال کرده و شهرستان‌ها نیز متناسب با نیازهایشان، از این مولفه‌ها برخوردار می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان استفاده از تمامی ظرفیت‌های پرشمار شهرستان صومعه‌سرا در سایه جلب حمایت و همراهی کارگزاران نظام اسلامی را از انتظارات خود از رئیس جدید این شهرستان عنوان کرد.

وی بیان داشت: به ثمر نشستن رویدادهای بزرگ و مانا در حوزه فرهنگ و هنر، نیازمند تقویت همگرایی بین نهادها و سازمان‌های مرتبط است و در صورت تحقق این مهم؛ شاهد شکل‌گیری اقدامات فاخر و ماندگار در این حوزه خواهیم بود.

وی یادآور شد: جلوه بروز و ظهور همه فعالیت‌ها، باید متوجه منافع مردم و در خدمت به آنان باشد و انتظار دارم شورای فرهنگ عمومی شهرستان که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیری آن را بر عهده دارد؛ به طور موثری نقش‌آفرینی کند.

ثقتی در همین زمینه برگزاری کنگره بین‌المللی روحانی شهید میرزا کوچک جنگلی را یادآور شد و با اشاره به اینکه صومعه‌سرا در نهضت جنگل و میرزا کوچک نقش داشته، بر لزوم برنامه‌ریزی برای برگزاری رویدادهایی مرتبط با این قیام تاریخ‌ساز با حضور شخصیت‌های ملی در این شهرستان تأکید کرد.

در پایان این نشست؛ با قدردانی از تلاش‌های نورالله صفرپور، یوسف نیک‌انجام به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه‌سرا معرفی شد.

نیک‌انجام دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد، پیش از این ریاست ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های فومن، قزوین و آوج را بر عهده داشته است.

او دو مرتبه به عنوان کارمند نمونه کشوری و سه مرتبه به عنوان مدیر نمونه شهرستانی انتخاب شده است.

Share