معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان خبر داد:

ما قوی شدیم تا چنگال صهیونیسم را از گلوی مستضعفان کوتاه کنیم

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: پویش «سلیمانی‌ها» با هدف توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان کم بضاعت هفته دفاع مقدس در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت چهل و دومین دومین سالگرد دفاع مقدس گفت: امسال با شعار “ما مقاوم هستیم” هفته دفاع مقدس آغاز می‌شود.

سرهنگ منشوری با بیان این مطلب که هفته دفاع از تاریخ ۳۱ شهریور آغاز و تا ۷ و مهر ادامه دارد گفت: هر کدام از روزها به نامی مزین شدند که به ترتیب و روز ابتدایی آن به‌عنوان «پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت»؛ روز دوم «معنویت، زنان و خانواده و سلامت»؛ روز سوم «ولایت‌مداری، جوانان، علم و دانش‌پژوهی»؛ روز چهار که یک‌شنبه سوم مهر خواهد بود «ولایت‌مداری، جوانان، علم و دانش‌پژوهی»؛ روز پنجم «شهیدان، جانبازان، آزادگان و صلابت و فخرآفرینی»؛ روز ششم «دفاع همه‌جانبه، پشتیبانی مردمی و اصناف و سربازان»؛ روز هفتم «وحدت ملی، بصیرت، دشمن‌شناسی و استکبار ستیزی»؛ روز هشتم «نیرو‌های مسلح، بسیجیان، جهادگران و روحانیت، عشایر و روستائیان و پیشمرگان کرد مسلمان» و روز آخر «فرماندهان، عزت‌مداران و حماسه‌آفرینان» نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه وقتی صحبت از جنگ می‌کنیم موضوع آوارگی و تخریب است، گفت: اما در برخی از اوقات جنگ می‌تواند به فرصت‌های خوبی تبدیل شود و دفاع مقدس خود باوری و مقاوم بودن را به مردم یاد داد.

سرهنگ منشوری با بیان اینکه مردم ایران این قوی بودن را تجربه کردند، افزود: شاخص‌های قوی شدن در زیادی ابزار و تجهیزات نیست در معنویت، قدرت مطلق به خدا نزدیک شدن، در ولایت‌پذیری در هم بستگی و وحدت میدانیم.

وی ادامه داد: ما قوی شدیم تا چنگال صهیونیسم را از گلوی مستضعفان کوتاه کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: مقاومت و ایستادگی در دفاع مقدس باعث شده است که ملت ما مثل شمشیر پولادین در برابر نیروهای خارجی قرار داده است.

وی گفت: مردم گیلان رزمندگان همه کسانی که سهم در دفاع مقدس دارند از راحتی خود خداحافظی کردند و به مرزهای غرب و جنوب برای دفاع رفتند.

سرهنگ منشوری با اشاره به برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس گفت: اولین برنامه دیدار وبیناری رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن شهدای ناجا است و رژه نیروهای مسلح، گلباران مزار شهدا، افتتاح نمایشگاه رزمی فرهنگی، آغاز اجرای نمایش فرهنگی و هنری با موضوع کربلای ۲ و برگزاری یادواره شهدا نیز به ترتیب در دستور کار است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان بیان کرد: پویش سلیمانی‌ها با هدف توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان کم بضاعت در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی در پایان نافزود: همایش نقش زنان در دوران دفاع مقدس، برگزاری میز خدمت تخصصی در سطح استان، ویزیت رایگان پزشکی، دیدار با بیش از ۱۰ هزار خانواده شهدا و رزمندگان و تکریم جایگاه سربازان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

Share