خرید روغن کنجد سنتی قم

اینکه چطور تشخیص بدهیم روغن  کنجد اصل هست یا تقلبی راه های گوناگونی دارد، طعم و رنگ روغن کنجد اصل خوش عطر و طلایی است و فکر نکنید اگر روغن بی بو، یا اینکه بسیار ارزان است.

یکی از دیگر روغن هایی که اکثر کشور ها برای خرید آن مشتاق هستند روغن کنجد می باشد روغن کنجد سرشار از خواص مختلفی می باشد و ارزش غذایی بسیار بالایی را دارد از این رو بسیاری آن را برای صادرات و مصرف شخصی خریداری می کنند. فرصت خوبی است که بازار خوبی را تهیه کنید تا بتوانید میزان قابل توجه ای را به فروش برسا

انواع خوراکی های طبیعی زیادی در بازار داریم که روغن کنجد یکی از این ها می باشد، این ماده از گذشته مورد توجه بسیاری از افراد بوده است و توجه خیلی از افراد را به خود جلب کرده است زیرا که بسیار مقوی و پر خاصیت می باشد در واقع هم یک نوع غذا می باشد و هم یک نوع دارو است. ایران یکی از کشور هایی است که بهترین کنجد ها را در دنیا دارد و اگر علاقه دارید به یادگیری طریقه روغن گیری کنجد با ما همراه باشید.

بهتر است بدانید که خرید روغن کنجد یک امتیاز بزرگ بوده چرا که دارای فایده بسیار مییباشد.ابتدا دانه های کنجد سفید که از حجم بالایی برخورد اند را در دستگاه مخلوط کن می ریزید و شروع به آسیاب کردن آن می کنید و پس از چند لحظه دانه های کنجد خرد شده و روغن آن قابل استخراج می باشد. این مقدار از روغن گیری برای مصرف خانگی می باشد و برای مصرف فروش باید از دستگاه های روغن گیری صنعتی استفاده نمود.

بسیار خوب است که هر فردی برای مصرف هر خوراکی بطور مثال روغن کنجد فواید و مضرات آن را بداند و طبق خواص آن به مصرف آن بپردازد این روغن با خواص اعجاب انگیزی که دارد برای عموم بیماران توسط اطبا تجویز می شده است، کنجد با وجود خاصیت های آنتی اکسیدانی که دارد برای کبد بسیار مناسب می باشد و محافظت می کند از کبد، که از دچار شدن به سرطان جلوگیری می کند.

روغن کنجد سنتی

لوازم آرایشی که مواد شیمیایی دارند باعث سرطان پوست و دیگر مشکلات پوستی می شوند.جلوگیری از آفتاب سوختگی و به عنوان ضد آفتاب می توان از آن استفاده کرد.همچنین برای پر کردن صورت و دور چشم ها مناسب می باشد.این محصول به دو روش سنتی و صنعتی استخراج می شود که روغن سنتی به دلیل خالص و طبیعی بودن مورد توجه ویژه ای است.

اینکه چطور تشخیص بدهیم روغن  کنجد اصل هست یا تقلبی راه های گوناگونی دارد، طعم و رنگ روغن کنجد اصل خوش عطر و طلایی است و فکر نکنید اگر روغن بی بو، یا اینکه بسیار ارزان است.

حتما اصل بوده، قیمت روغن کنجد سنتی باید گرانتر از دانه کنجد باشد پس باید شک کرد که اصل نیست.این محصول را در هوای سرد قرار داده اگر بعد ار چند دقیقه تغییر شکل داده و سفت شد می توان گفت روغن اصل است.

اگر خواستید مطمعن تر بشوید روغن کنجد سمن را به پوست زده و بعد از چند دقیقه بشورید،پوست نباید خیلی چرب باشد و فقط باید لطافت به پوستتون داده شده باشد.روش دیگر هم می تواند بسته بندی بهداشتی  محصول باشد.کاملا پلمب شده و مناسب باشد.این محصول علاوه بر مصرف خوراکی،به عنوان ماسک مو و پوست،تقویت ابرو و مژه هم استفاده می شود.

روغن کنجد قم

با توجه به افزایش اطلاعات مردم و خواص بی نظیر روغن کنجد قم میزان تقاضای این محصول رشد چشمگیری داشته و مجموعه های بسیاری در شهر های مختلف قم، تهران و سایر شهر های کشور برای تهیه این محصول بی نظیر اقدام نموده اند. اگر بخواهیم از خواص بیشمار این محصول نام ببریم این گونه می باشد که:

تنظیم فشار خون: امروزه فشار خون یکی از بیماری های بی علامت و شایع بین افراد می باشد و در صورت عدم درمان و جدی نگرفتن آن می تواند باعث ایجاد سکته های قلبی و … شود. بهتر است برای درمان و کنترل این بیماری نکاتی را با برنامه غذایی مناسب رعایت کرده مانند عدم استفاده از نمک یا استفاده از روغن های گیاهی مانند روغن کنجد که سرشار از منیزیم می باشد و می تواند برای کنترل فشار خون بسیار موثر و مفید باشد.

روغن کنجد

برای جلوگیری از استرس و افسردگی: مطالعات بسیاری در این زمینه صورت گرفته و نشان می دهد که وجود تریپتوفان و تیامین موجود در این روغن کنجد قم باعث تولید سروتونین می شود و این هرمون در خلق و خوی شما بسیار تاثیرگذار می باشد.

خواص ضد التهابی: روغن های کنجد به دلیل دارا بودن تریکباتی با نام های سزامولین و سسامون خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد. ۴- جلوگیری از دیابت: روغن کنجد به دلیل دارا بودن مواد معدنی مفید و منیزیم برای کنترل قند خون بسیار مفیده بوده و به افراد دیابتی توصیه می شود که حتما از این محصول برای پخت و پز استفاده داشته باشند.

Share