خرید پتو سربازی شتری دست دوم

استفاده از پتو سربازی شتری در فصل سرما برای سربازان بسیار به گرم شدن آنها کمک می کند همچنین در بیمارستانهای صحرایی که امکانات گرمایشی کم است می تواند گزینه مناسبی برای گرم شدن بیماران بوده و آنها احساس سرما را نداشته باشند.

پایتخت ایران جایی است که شما فاصله طبقاتی را به عینه خواهید دید و هر نوع آدم با هر تیپ و شخصیت رویت می شود اجناس گران قیمت زیای در فروشگاه ها با فروش بالایی صورت می گیرد.

اما فروش پتو سربازی در تهران همچون پتو مسافرتی پلیسه که از کمترین و بدترین جنس هم مهیا است را نمی توان در دست هر کسی دید زیرا در برخی نواحی شهر آدمهایی هستند که در سرما بر روی کارتون بدون پتو به خواب می روند و اگر شانس با آنها یار باشد آتشی را برای گرم شدن پیدا می کنند.

ساخت پتو در ایران تاریخچه ای چند هزار ساله دارد و قبل از میلاد مسیح با انواع پشم و پنبه به دست زنان غیور ایرانی ساخته می شد.

اما سرما برایش قابل تحمل نیست و با ساعتها ماندن در سرما به هلاکت می رسند که خرید پتو سربازی را جزوء کالاهای اساسی آن زمان قرار دادند و سعی می کردند حتما آن را داشته باشند و فصل های سرد پاییز و زمستان از آن دور نمی شدن زیرا با تجربیاتی که سرما داشتند می دانستند پتو یکی از داراییهای ارزشمندیست که هر کس می تواند از آن بر خوردار باشد.

و مورد استفاده قرار می گرفت و جزوء یکی از پر کاربرد ترین تولیدات بشر بود که نیاز آن تا حتی حیاتی تلقی می شد زیرا انسان موجودی خون گرم است شاید بتواند گرما را تا جایی تحمل کند.

پتو سربازی پشمی

در اندازه های یکنفره می باشد استفاده از پتو پشمی بدلیل گرمای زیاد برای مناطق سردسیر بسیار مناسب بوده و کسانی که از این محصول استفاده می کنند از گرمای آنها استفاده بهینه خواهند کرد همچنین این پتوها سبک بوده و هنگام جمع کردن ویا جابجایی راحت تر اینکار انجام می شود.

همانگونه که گفته شد استفاده از پتو گوسفندی دو نفره در جاهای مختلفی صورت می گیرد پتو سربازی پشمی در پادگانهای سردسیری زیاد مورد استفاده قرار می گیرد خاصیت این پتوها به گونه ای است که چون با پشم گوسفند تولید شده اند.

گرمای زیادی داشته و استفاده از پتو سربازی شتری در فصل سرما برای سربازان بسیار به گرم شدن آنها کمک می کند همچنین در بیمارستانهای صحرایی که امکانات گرمایشی کم است می تواند گزینه مناسبی برای گرم شدن بیماران بوده و آنها احساس سرما را نداشته باشند.

برای اینکه شما بتوانید از انواع قیمت پتو مسافرتی بنفش و سربازی و نمدی با خبر شوید بهتر است نمونه های آنها را دیده و نسبت به نوع و قیمتشان اطلاع کسب کنید استفاده از نمد در این پتو ها باعث گرمی و لطافت آنها شده و می تواند هنگام استفاده خواب راحتی را فرد تجربه کند همچنین این محصولات به گونه ای هستند که ضد الکتریسیته ساکن بوده و هنگام استفاده شوک به بدن وارد نمی کنند.

سبکی این محصول نیز برای استفاده مناسب بوده و می تواند در همه جا مورد استفاده قرار گیرد از این محصول نیز نمونه های متفاوتی وجود دارند و کسانی که به صورت عمده می خواهند این محصولات را خریداری کنند می توانند نسبت به نیاز ارگان و یا مجموعه خود این محصولات را طبق سازمان یا اداره خریداری کنند.

پتو سربازی دست دوم مشهد

همانطور که می دانید امروزه پتو سربازی دست دوم در بازار زیاد شده است و یکی از شهرهایی که این محصول را به طور عمده به فروش می رساند مشهد می باشد.

به همین دلیل پتو سربازی دست دوم نیز به تعداد کمی رسیده است و برای همین اکثر پادگانها اقدام به خرید پتو دسته دوم نیز نموده اند و همین مسئله سبب شده اکثر پادگانها نیز اقدام به خرید عمده این مدل از پتوها کنند و اکثر سودجویان این محصول را به صورت بی کیفیت به بازار صادراتی عرضه می کنند.

سرباز پس از مدت کوتاهی که این مدل از پتوها را استفاده می کنند دچار بیماریهای پوستی نیز می شوند که به سختی می توان این نوع از بیماریها را درمان نمود.

بهتر است حتی اگر پتوهای دست دوم نیز تهیه می کنید از یک فروشگاه معتبر این کار را انجام دهید زیرا همین مسئله سبب می شود تا افراد درون یک پادگان دونه به دونه نیز دچار بیماریهای خطرناک شوند و در مدت زمان کوتاهی پادگان یک منطقه دچار بیماری شود به همین دلیل از تمامی افراد نظامی تقاضا می کنیم هنگام خرید بسیار دقت کنند.

Share