یوزمارت، بزرگترین سوپرمارکت آنلاین رشت با ۲۰۰ قلم کالای سوپرمارکتی جدید بروز شد

فروشگاه اینترنتی یوزمارت در طی یک سال اخیر ابتدا با تغییر ظاهر وبسایت و سپس اضافه کردن بیش از ۲ هزار محصول جدید در دسته های کالا خانگی، لوازم جانبی، لوازم الکتریکی و… توانست مجموعه ای جذاب از کالاهای مورد نیاز را در یک فروشگاه آنلاین جمع آوری کند.

بیشتر از یک سال پیش بود که در خبری با عنوان افتتاح یوزمارت، خبر فعالیت اولین فروشگاه اینترنتی بزرگ در سطح استان گیلان را در دیارمیرزا منتشر کردیم. حالا این فروشگاه آنلاین پس از سپری کردن سالی پر رونق و موفق، تصمیم به گسترش محصولات سوپرمارکتی و اقلام ضروری خود نموده تا مردم سراسر استان گیلان بتوانند با خیالی آسوده و از منازل خود، خرید های ماهانه ی خود را انجام داده و کالاهای خود را به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرند؛ با ما همراه باشید تا خدمات و محصولات جدید یوزمارت بیشتر آشنا شوید.

یوزمارت در یک سال اخیر چه فعالیت هایی را پشت سر گذاشته است؟

فروشگاه اینترنتی یوزمارت در طی یک سال اخیر ابتدا با تغییر ظاهر وبسایت و سپس اضافه کردن بیش از ۲ هزار محصول جدید در دسته های کالا خانگی، لوازم جانبی، لوازم الکتریکی و… توانست مجموعه ای جذاب از کالاهای مورد نیاز را در یک فروشگاه آنلاین جمع آوری کند.

استعداد گیلانی

پاییز سال ۱۴۰۰ بود که یوزمارت به عنوان حامی برنامه استعدادیابی شبکه باران به نام “استعداد گیلانی” مطرح شد و توانست اولین برنامه ی استعدادیابی استانی را در ایران تولید نماید؛ این برنامه تلویزیونی با اجرای مجید ایرانخواه و تهیه کنندگی رضا ورزل دوست روی آنتن شبکه باران رفت.

تابستان ۱۴۰۱ و اضافه شدن ۲۰۰ کالای اساسی به فروشگاه یوزمارت

اگر از مشتریان این فروشگاه باشید، حتما می دانید که بسیاری از اقلام سوپرمارکتی مهم مانند تخم مرغ، پنیر، ماست و… در یوزمارت فروخته نمی شد، اما با گسترش مشتریان و افزایش قدرت خدمات پخش یوزمارت، کالاهای یخچالی و پروتئینی در حال اضافه شدن به این سوپرمارکت آنلاین در رشت می باشند؛ با قابلیت ارسال به سراسر استان گیلان

  • از ابتدای مرداد ۱۴۰۱، هر روز شاهد اضافه شدن کالاهای جدید در این فروشگاه اینترنتی هستیم و احتمالا این روند تا ماه آینده و تکمیل سبد خرید اقلام ضروری ادامه خواهد داشت.

نحوه ارسال کالا و هزینه ارسال در یوزمات چگونه است؟

همواره یکی از سوالات مهم در مورد یک سوپرمارکت آنلاین محلی این است که چگونه خرید ها را ارسال می کند و هزینه ارسال چقدر می باشد؛ پاسخ این سوال بستگی به محل سکونت شما در استان گیلان خواهد داشت.

  • اگر ساکن رشت هستید، می توانید تنها با ۲۰۰ هزار تومان خرید، کالاهای خود را به صورت رایگان دریافت نمایید؛ ارسال در یک روز کاری یا نهایتا ۴۸ ساعت
  • اگر خارج از رشت ساکن هستید، این رقم برای شما ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود و اگر زیر ۵۰۰ هزار تومان خرید کنید، هزینه ی ارسال به شما تعلق خواهد گرفت؛ سفارش های مناطق شمال و غرب گیلان در روزهای زوج و سفارش های مناطق جنوب و شرق گیلان در روزهای فرد ارسال می شود.

نکته: در سیاست گذاری جدید یوزمارت، خرید های زیر ۲۰۰ هزار تومان ثبت نمی شود.

شرایط ارسال خارج از استان

خدمات ارسال یوزمارت محدود به استان گیلان نیست، اما تمام کالاها را هم به خارج از استان ارسال نمی کنند؛ این کالاها شامل مواد شوینده، مایعات و اقلام خوراکی می باشد.

اما چه کالاهایی به خارج از استان ارسال می شود؟

کالاهایی که خشک و مقاوم هستند، توسط یوزمارت به سراسر کشور ارسال می شود؛ مانند محصولات سلولزی (پوشک، دستمال کاغذی، دستمال رول و..)، لوازم الکترونیک، لوازم جانبی موبایل و هر کالایی که در فشار ارسال پستی آسیب نبیند.

هزینه ارسال به خارج از استان؟

این هزینه بر اساس وزن بار محاسبه می شود و معیار هزینه ی بار هم توسط اداره پست مشخص می شود.

برندهای اختصاصی که در یوزمارت به فروش می رسد

فروشگاه اینترنتی یوزمارت هم مانند تمام فروشگاه های بزرگ، برندهای اختصاصی خود را به فروش می رساند و در این میان یک برند وجود دارد که تولید بومی استان گیلان بوده و کارخانه ی آن در شهرک صنعتی لاکان واقع شده است؛ برند تلما

تلما متعلق به شرکت پاک پارس پرند می باشد و فروش آنلاین آن به صورت انحصاری توسط یوزمارت انجام می شود. این برند هم اکنون محصولاتی مانند دستمال کاغذی، دستمال توالت، کیسه فریزر و سفره یکبار مصرف را روانه بازار کرده و به زودی دیگر محصولات خود را هم به بازار معرفی خواهد کرد؛ فروش به صورت تک و عمده امکانپذیر می باشد.

  • اگر به دنبال خرید دستمال کاغذی اقتصادی و رازان برای منزل و محل کار خود هستید، تلما یک محصول ویژه را به بازار معرفی کرده است؛ دستمال کاغذی اقتصادی ۱۰۰ برگ ۲ لایه در بسته های ۱۰ عددی که با استفاده از تیشوی زرین تولید شده است.

پوشک بیبی کینگ و هانیز را با بالاترین تخفیف از یوزمارت بخرید

دیگر برندهای اختصاصی یوزمارت، پوشک بیبی کینگ و پوشک هانیز هستند که به عنوان پوشک های اقتصادی و رده بالا معرفی می شوند؛ این دو برند دست مصرف کنندگان را برای خرید پوشک بچه با تنوع قیمت و کیفیت متفاوت باز می گذارند، اما چگونه؟

  • اگر به دنبال پوشک ارزان هستید می توانید از برند بیبی کینگ استفاده کنید و اگر به دنبال پوشکی درجه یک هستید، برند هانیز با استفاده از مواد اولیه خارجی و فورمول ساخت پریمای ترکیه، بهترین انتخاب محسوب می شود.

دیگر برندهای اختصاصی یوزمارت

برندهای فولیکا، چاچ، خوشه طلایی دهشال، هپی لند، شاهتون، راشنو، حلوای باز، هیدرودرم، پرودنتین، آردن و کیاناز، دیگر نام های تجاری فعال در این فروشگاه اینترنتی گیلانی می باشند که محصولاتشان با بالاتریت تخفیف در یوزمارت به فروش می رسد.

حرف آخر؛ از کالاهای قیمت قدیم یوزمارت غافل نشوید.

در همین لحظه اگر به صفحه ی نخست این فروشگاه مراجعه نمایید، گروهی از محصولات را مشاهده می کنید که با قیمت سال ۱۴۰۰ به فروش می رسند.

این کالاها علاوه بر قیمت قدیم، دارای تخفیف هایی شگفت انگیزی هستند و تا ۴۰ درصد زیر قیمت فروخته می شوند؛ کمپین انبارتکانی یوزمارت را از دست ندهید.

Share