بیش از دو دهه تجربه تامین کالا از قوی‌ترین تولیدکنندگان ایران

یوزمارت؛ افتتاح بزرگترین فروشگاه اینترنتی استان گیلان

بیش از دو دهه تجربه تامین کالا از قوی‌ترین تولید کنندگان ایران و توزیع محصولات در اقصی نقاط سرزمین پهناور، پشتوانه راه اندازی یوزمارت است.

 بیش از دو دهه تجربه تامین کالا از قوی‌ترین تولیدکنندگان ایران و توزیع محصولات در اقصی نقاط سرزمین پهناور، پشتوانه راه اندازی یوزمارت است. تجربه‌ای موفق که با پشت سر گذاشتن مسیرهای سخت و کسب مهارت‌های مناسب در زمینه شناخت بازارهدف و نیازهای مصرف کنندگان کسب گردیده است.

این مجموعه با هدف تأمین کالاهای اساسی خانواده‌های ایرانی، و حمایت از تولید ملی و برند بومی، با اتکا به خداوند باری تعالی و نیروهای انسانی فن‌آور و متخصص، که یکی از بزرگترین سرمایه‌های این مجموعه است، در یک محیط دانش بنیان قدم در این راه نهاده است.

یوزمارت برگرفته از نام ناب یوزپلنگ ایرانی، با هدف خدمات موثر و سریع جهت راحتی مشتریان و دستیابی به بهترین محصولات، بیشترین تنوع و مناسب‌ترین قیمت، در بهمن سال ۱۳۹۹ راه اندازی گردید. هدف ما صرفاً فروش و تبدیل شدن به بزرگترین و قدرتمندترین فروشگاه اینترنتی نیست. در چشم‌انداز هدفمند مدیران و اعضای جوان تیم، داشتن جامعه‌ای شادتر و سالم ترست. بدیهیست که برای تحقق این آرمان والا و ارزشمند، برنامه و مسیر معینی، تبین شده است.

در این راستا یوزمارت، این تیم جوان گیلانی، اهداف اجتماعی و مسئولیت‌هایی از قبیل فرهنگسازی در زمینه‌های متفاوتی همچون طبیعت، آداب شهروندی، ورزش، و…؛ حمایت از کودکان کار، زندانیان مالی، زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های بد سرپرست، بیماران خاص، و… برای خود تعیین کرده و در راستای محقق شدن آن‌ها گام برمی‌دارد.

 

یوزمارت از آنچه می‌اندیشید فراتر است و هدفمند رشد می‌کند. در حال حاضر متشکل از ۱۳ نفر است که در زمینه‌های تولید محتوا، تأمین کالا، پشتیبانی، برنامه نویسی، کارگروه‌های فعال اجتماعی، مدیریت و بازرگانی فعالیت دارند.

این تیم در اردیبهشت سال ۱۳۹۹ از یک جرقه خلاق متولد شد، با دوراندیشی روح گرفت، و با تجربه حمایت شد. و حالا بعد از یکسال نمو پیدا کرد. به تصویر کشیدن ایده‌های خلاق در یوز مارت، یکی از افتخارات این مجموعه است. چون این تیم یا حمایت از نیروی کار بومی و جوان، هم اکنون خانواده ایی دارد که هر روز رویاهای جدیدی می‌سازد و برای تحقق آن‌ها برنامه ریزی می‌کند و بستر را برای تبدیل شدن به یک هلدینگ استانی فراهم می‌کند.

یوزمارت در این راستا از تمامی نیروهای خوش‌فکر و خلاق و با انگیزه، دعوت می‌کند تا با جامعی از ایده‌ها، به هدف خود جامه عمل بپوشاند. و این یعنی اشتغال زایی.

مدیران دلسوز این مجموعه، علاوه بر اشتغال زایی، از طرحی دیگر رو نمایی کردند. آن‌ها برای حمایت بیشتر از مصرف کنندگان، طرح خرید اقساطی را برای مشتریان خود ارائه دادند. به این صورت، یوزمارت اولین فروشگاه اینترنتی محصولات سوپرمارکتی شد، که امکان خرید اقساط را داراست.

لازم به ذکر است، در بخش تأمین کالای این تیم، هریک از اعضا سخت مشغول به هرچه کامل‌تر کردن دسته‌های کالایی هستند. وجود دسته‌بندی کالاهای الکتریکی، صوتی و تصویری، لوازم خانگی، الکترونیکی، آرایشی و بهداشتی، پوشاک، لوازم جانبی خودرو، و…، که بیش از ۱۰۰۰قلم کالاست، از توانمندی‌های اعضای این تیم است.

هر یک از اعضای این تیم با پشت سر گذراندن سال‌ها تجربه در عرصه فروش و توزیع و خدمات‌رسانی گرد هم آمدند تا به پشتوانه تجربیات و دانش و به دلگرمی و انگیزه‌ای که دارند وسعت ارائه خدمات و فروش را بیشتر کنند.

خانواده گیلانی یوزمارت، که در هر زمینه‌ی فعالیت خود از نیروی متخصص بهره گرفته که پر از توانایی مهارت، و ایده‌های خلاقانه است.

یوزمارت در نظر دارد برای رسیدن به چشم‌انداز خود از برند‌های بومی حمایت کند، خانواده‌اش را بزرگ و بزرگ‌تر کند، و در فاصله‌ی نه چندان دور جشن هزاران نفره شدن خانواده‌اش را جشن بگیرد.

آدرس فروشگاه:

http://www.yuzmart.ir

Share