چرا تولید محتوا مهم‌ترین بخش در سایت شما است؟+ چگونه تولید محتوا کنیم؟

سایت ژوا با بهره‌گیری از تخصص بهترین نویسندگان و ویراستاران، تلاش می‌کند محتوایی را برای شما آماده سازد که خوانندگان از آن لذت برده و ترغیب شوند مجدداً به سایت شما سری بزنند.

به عنوان یک مشتری وقتی برای خرید به یک وبسایت سر می‌زنم، محتوای نوشته شده برای محصولات تاثیر مهمی بر تصمیم خرید یا عدم خرید من خواهد داشت. به‌علاوه بارها برای خواندن یک مقاله به وبسایتی مراجعه کرده و آن مقاله را بسیار باکیفیت و مفید ارزیابی کرده‌ام؛ در نتیجه باز هم به سراغ آن سایت رفته و در برخی موارد اقدام به خرید از آنها نیز کرده‌ام. بنابراین تجربه شخصی من نشان می‌دهد که تولید محتوا ارزش بسیار بالایی دارد. قطعا شما هم می‌خواهید بدانید که اهمیت تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد.

در ادامه توضیح می‌دهیم که چرا سایت شما باید حتما از محتوای باکیفیت و مفید بهره‌مند باشد و برای این کار دلایلی را عنوان خواهیم کرد که قطعا شما را قانع می‌کنند همین حالا اولین محتوای سایت خود را سفارش دهید. پس همراه ما باشید.

ارزش تولید محتوای وبسایت

محتوای متنی مهم‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید! آمارها نشان می‌دهند که موفقیت یک وبسایت، در درجه اول به محتوای آن وابسته است. طراحی بسیار جذاب وبسایت، تنها سبب می‌شود محتوا بیشتر به چشم آمده و تأثیرگذارتر باشد و به تنهایی برای جذب مشتری نخواهد بود. بنابراین، بدیهی است که طراحی به خودی خود سبب فروش بالاتر نخواهد شد.

اما راه تولید محتوا چیست؟ برای نوشتن محتوای وبسایت، لازم است مشتریان خود را بشناسید و سپس اقدام به نوشتن محتوا کنید. شما همچنین باید به نوشتن محتوایی بپردازید که به نیازها و خواسته‌های مشتری توجه داشته و برای جلب توجه مشتریان احتمالی، ضروری هستند.

نکته اصلی برای موفقیت وبسایت، داشتن محتوای واضح، مرتبط و غنی از کلمات کلیدی است که پیام صحیح را با قدرت و اطمینان می‌رساند. محتوای وبسایت شما باید مخاطبان را درگیر کرده و آنها را به انجام یک عمل ترغیب نماید.

ویدیو و دیگر انواع تولید محتوا بصری

محتوای موثر همیشه به شکل متن نیست؛ بلکه استفاده از ویدیوها نیز می‌تواند شیوه‌ای موثر برای برقراری ارتباط با مخاطبان باشد. زیرا برخی از مخاطبان ترجیح می‌دهند بدون تلاش، اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند.

 علاوه بر این، تصاویر، اینفوگرافی‌ها، نمودارها و نمایش‌های تعاملی نیز برای توضیح مفاهیم دشوار و کمک به کاربران برای تصمیم گیری، خیلی مفید واقع می‌شوند.

طراحی خوب، پیام شما را بهتر منتقل می‌کند

 تصاویر اهمیت بسیار بالایی دارند؛ این امر به ویژه در هنگام طراحی وب اهمیت دارد. زیرا برداشت اول از همه مهم‌تر است. آمار نشان می‌دهد که  هر وبسایت به طور معمول بین ۱ تا ۵ ثانیه برای حفظ بازدیدکنندگان زمان دارد. این زمان هرگز برای خواندن متون کافی نیست؛ بنابراین برای حفظ توجه بازدیدکنندگان باید روش‌های دیگری پیدا کنید. اینجاست که طراحی و ظاهر وبسایت شما اهمیت می‌یابد.

طراحی کارآمد، سبب انتقال بهتر پیام شما شده و کمک می‌کند مخاطبان به سادگی با وبسایت‌تان ارتباط برقرار کنند. در مقابل یک طراحی نامناسب سبب از دست دادن مخاطبان خواهد شد.

بازاریابی محتوایی و تولید محتوا

بازاریابی محتوا یک اصطلاحات رایج بوده که احتمالاً تاکنون به گوش شما نیز خورده است. اما این اصطلاح دقیقا به چه معناست؟ بازاریابی محتوا شامل ایجاد و به اشتراک گذاری محتوا به منظور دستیابی به مشتریان هدف صورت می‌گیرد. این اطلاعات می‌توانند در قالب‌های مختلفی از جمله پست‌های وبلاگ، اخبار ویدیو،  اینفوگرافیک، مطالعات موردی، راهنما، عکس و… ارائه شوند.

 بازاریابی محتوا یکی از بهترین روش‌ها برای بازاریابی کسب و کار شما خواهد بود؛ ارسال اطلاعات مرتبط، ارزشمند و به‌روز در وبسایت، باعث بهبود سئو خواهد شد. اما اهمیت سئو چیست؟ سئو به شما کمک می‌کند تا در موتورهای جستجو دیده شوید و در نتیجه مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنید.

همچنین بازاریابی محتوا سبب می‌شود که با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و به  عنوان یک متخصص دیده شوید. بنابراین کار تولید محتوا برای تمامی کسب و کارها مفید و ضروری خواهد بود.

ضرورت تولید محتوا در وبسایت

یکی از مزایای انتشار محتوای خوب، این است که افراد بیشتری برای از طریق موتورهای جستجو وب سایت شما را خواهند یافت تا مطلب مورد نظر را مطالعه کنند. موتورهای جستجو، عاشق محتوا هستند؛ به‌ویژه محتوایی که مرتباً به‌روز می‌شود.

احتمالا هم‌اکنون تعداد محدودی صفحه در وب سایت خود دارید که شامل خدمات و محصولات شرکت‌تان می‌شوند. اما در یک وبلاگ می‌توانید به صورت روزانه محتوای مرتبط و جدید اضافه کرده و هر محتوای جدید نیز افراد جدیدی را به سایت شما جذب خواهد کرد.

انتشار اطلاعات مرتبط و مفید در قالب مقاله سبب می‌شود که مشتریان شما را به عنوان یک متخصص در صنعت‌تان ارزیابی کنند و تمایل بیشتری برای خرید از شما داشته باشند. وقتی از بازاریابی محتوا و تولید محتوا استفاده می‌کنید، مخاطبان و مشتریان اعتماد بیشتری به شما کرده و اعتبار برند خود را نیز افزایش می‌دهید.

تبلیغ محتوا در شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی، یکی از بهترین راه‌های تبلیغ مطالب و بالا بردن ترافیک هستند. برای اینکه بتوانید بیشترین استفاده را از مطالب‌تان داشته باشید، باید از قدرت این شبکه‌ها استفاده کنید. سعی کنید در شبکه‌های اجتماعی، لینکی از وبسایت خود قرار داده و به کاربران  اطلاع دهید که مطلب جدیدی در سایت منتشر کرده‌اید.

حرف آخر

احتمالا تاکنون دریافتید که تولید محتوا چیست و چرا انجام این کار از اهمیت بالایی برخوردار است. اما همچنین باید بدانید که کیفیت تولید محتوا نیز بسیار حائز اهمیت بوده و تولید محتوا با کیفیت تاثیر بالایی در رتبه سئوی سایت شما خواهد داشت.

 اگر می‌خواهید محتوایی با بالاترین کیفیت ممکن و در عین حال با قیمتی مناسب برای سایت خود سفارش دهید، می‌توانید روی ما حساب کنید. سایت ژوا با بهره‌گیری از تخصص بهترین نویسندگان و ویراستاران، تلاش می‌کند محتوایی را برای شما آماده سازد که خوانندگان از آن لذت برده و ترغیب شوند مجدداً به سایت شما سری بزنند. محتوای تولید شده در ژوا یونیک، باکیفیت و سئوشده خواهد بود و به جذب و جلب رضایت مخاطب کمک می‌کند. برای خواندن نمونه محتوای تولید شده توسط ژوا اینجا را بخوانید. همچنین می‌توانید همین حالا سفارش دهید و از تخفیفات ویژه ما نیز بهرمند شوید! پس فرصت را از دست ندهید و با تولید محتوای باکیفیت، یک گام از رقبای خود جلو باشید.

Share