از جشنواره های 50 درصد تخفیف تا اشتغال زایی

گفتگو با موسس فروشگاه آنلاین یوزمارت در رابطه با تسهیلات ویژه این سایت برای مردم گیلان

در فروشگاه اینترنتی یوزمارت محصولاتی به شما پیشنهاد می شود که بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و شانس شما را برای خرید های بسیار اقتصادی در جشنواره ها افزایش خواهد داد.

نزدیک به یک سال از تاسیس فروشگاه اینترنتی یوزمارت می گذرد و این سایت با توجه به استقبال خوب گیلانی ها، به سیستم مدیریت و پشتیبانی جدیدی مجهز شده تا بتواند پاسخگوی تمام نیازهای مشتریان خود باشد. یکی از ویژگی های جذاب یوزمارت، ارسال رایگان محصولات برای گیلانی هاست که باعث شده مردم استان عزیزمان، خریدی اقتصادی و لذت بخش را تجربه کنند.

همچنین فروشگاه اینترنتی یوزمارت اسپانسر و بانی یک مسابقه استعدادیابی برای گیلانی ها شده که به تازگی از شبکه باران در حال پخش است، در همین رابطه گفتگویی صمیمانه را با عبدالرضا خوشچهره موسس سایت یوزمارت ترتیب داده ایم تا در مورد تسهیلات و ویژگی های این فروشگاه آنلاین گفت و گو کنیم.

از اینجا شروع می کنیم که یوزمارت چرا و با چه هدفی افتتاح شد؟

با سلام خدمت مردم عزیز ایران، و علی الخصوص مردم غیور استان گیلان، باید عرض کنم که ایده اولیه سایت فروشگاهی یوزمارت در اواسط سال ۱۳۹۹ توسط شرکت آرنگ پخش نوین کاسپین مطرح شد و به دلیل وجودِ این نیاز مهم در استان، خود را موظف دیدیم خدمتی را به مردم عزیز گیلان ارائه دهیم که تاکنون در اختیارشان نبوده است.

این شرکت ها هم اکنون صاحب امتیاز یوزمارت هستند؟

بله برند یوزمارت هم اکنون متعلق به شرکت آرنگ پخش نوین کاسپین بوده و این شرکت با مدیرانی با سابقه در عرصه تامین و پخش کالای سوپرمارکتی، در اواسط دهه ۹۰ شمسی تاسیس شده و تا به امروز امتیاز پخش انحصاری بسیاری از محصولات درجه یک ایرانی و اقلام ضروری خواروبار در سطح استان گیلان را در اختیار گرفته است.

یعنی فروشگاه اینترنتی یوزمارت تنها واسطه کارخانه و مشتری است؟

بله دقیقا به نکته مهمی اشاره کردید، سایت فروشگاهی یوزمارت همواره تخفیف بوده و قیمت تمام شده برای مشتریان، با قیمت خرید سوپرمارکت ها برابر یا حتی کمتر خواهد بود. این ویژگی می تواند خریدی بسیار جذاب را برای مردم عزیز گیلان و حتی سراسر ایران رقم بزند. البته در ارسال خارج از استان گیلان هزینه پستی شامل حال خریداران می شود، اما قطعا کالاهایی در یوزمارت وجود دارد که با قیمتی پایین تر در هیچ کجای ایران پیدا نخواهد شد، از این رو مشتریان فراوانی از استان های بسیار دورتر به یوزمارت مراجعه می کنند و سفارش خود را به ثبت می رسانند که برای تیم ما بسیار دلگرم کننده است.

پوشش ارسال رایگان استانی یوزمارت تنها شامل حاشیه رشت می شود یا آستارا، لوشان و چابکسر هم تحت پوشش هستند؟

همانطور که اشاره شد، این امکان برای تمام نقاط استان گیلان فعال است و ما وطیفه داریم یک روز پس از خرید، اقلام خریداری شده را برای مشتریان گیلانی ارسال کنیم؛ حتی اگر یک نفر از یک شهر دور از رشت سفارش داده باشد. هرگز این اتفاق رخ نخواهد داد که منتظر چند سفارش از یک شهر بمانیم تا محصولات خریداری شده را همزمان ارسال کنیم، سرعت در پخش برای تیم یوزمارت بسیار مهم بوده و عزیزان گیلانی در هر کجای این استان سرسبز که حضور داشته باشند می توانند از خدمات یوزمارت بهره مند شوند.

روش های پرداخت در سایت یوزمارت چگونه خواهد بود؟ آیا قابلیت خرید اقساطی در برنامه هایتان وجود دارد؟

هم اکنون می توانید به صورت پرداخت در محل و پرداخت آنلاین، محصولات را نقدا خریداری کنید اما به زودی چند مدل از پرداخت اقساطی و بلند مدت به سایت اضافه خواهد شد و تسهیلات ویژه ای را در نظر گرفته ایم. به عنوان مثال برای دارندگان کارت بیمه ملت که بیش از ۵۰ هزار نفر هستند، تسهیلات پرداخت ۴ ماه پس از خرید را در نظر داریم که جزئیات آن به زودی اعلام می شود.

آیا در یوزمارت جشنواره های ویژه ای هم برگزار می شود؟

یکی از برنامه های همیشگی فروشگاه اینترنتی یوزمارت، ایجاد جشنواره های ۵۰ درصد تخفیف است که روی برخی کالاهای اساسی خواروبار اعمال می شود و مردم می توانند خریدی شگفت انگیز را تجربه کنند.

در فاز دوم پروژه یوزمارت که از آذر ۱۴۰۰ شروع به کار کرده است، این جشنواره ها ادامه خواهد داشت و بازدید کنندگان می توانند با ثبت نام در سایت، امتیاز خود را با خریدهای متنوع افزایش دهند تا جشنواره های خاصی که برای باشگاه مشتریان در نظر گرفته می شود را از دست ندهند.

محصولات فروشگاه اینترنتی یوزمارت در چه دسته بندی هایی عرضه می شود؟

در حال حاضر تمرکز مجموعه یوزمارت روی ارائه اقلام ضروری خواروبار است که شامل مواد غذایی غیر یخچالی، شوینده ها، محصولات سلولزی و نوشیدنی هاست، اما به زودی محصولات پروتئینی یخچالی، اکسسوری، لوازم خانگی و برخی پوشاک هم به محصولاتمان اضافه خواهد شد.

یوزمارت در بخش اشتغال زایی جوانان گیلانی چه برنامه هایی دارد؟

هم اکنون تیم متخصص تولید محتوا و پشتیبانی فنی سایت، همگی از جوانان مستعد گیلانی هستند و قطعا با گسترش استقبال گیلانیان عزیز، خدمات یوزمارت هم گسترش پیدا می کند که نتیجه ی آن افزایش نیاز برای نیروی کار جدید خواهد بود.

در مورد برنامه استعداد گیلانی کمی برایمان توضیح دهید

سال هاست که در دنیا، برنامه های استعدادیابی برگزار می شود و در سطح کشور هم برنامه های زیادی در این زمینه تولید شده است، اما تا کنون برنامه ای برای استعدادیابی گیلانی ها تهیه نشده بود که با هم فکری یک تیم تولید حرفه ای، به ساخت این مسابقه استانی و بومی اقدام کردیم.

در فراخوان این برنامه بیش از هزار متقاضی برای شرکت در مسابقه درخواست خود را از طریق ارسال ویدیو ثبت کردند که در تست حضوری، برای ۶۰ نفر مجوز شرکت در برنامه صادر شد.

برنامه استعداد گیلانی از چه زمانی و در چه پلتفرمی پخش خواهد شد؟

برنامه استعداد گیلانی از آذرماه ۱۴۰۰ در شب های پنج شنبه و جمعه از شبکه باران پخشش آغاز شده که هر شب ۶ شرکت کننده در آن به رقابت خواهند پرداخت. مردم عزیز گیلان می توانند با مراجعه به سایت یوزمارت، رای خود را برای حمایت از شرکت کنندگان به ثبت برسانند.

آیا امکان ثبت رای در اپلیکیشن یوزمارت هم وجود دارد؟

این امکان برای کاربران اندروید و IOS فراهم شده و این دسته از کاربران می توانند با نصب اپلیکیشن آی اُ س و اندرویدی یوزمارت، به تمام امکانات سایت دسترسی داشته باشند که ثبت رای هم یکی از این امکانات است.

حرف پایانی

آرنگ پخش نویش کاسپین به دلیل خدماتی که در یوزمارت ارائه کرده، به عنوان یک شرکت خلاق و نوآور از طرف معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری برگزیده شده و امیدواریم مردم عزیز گیلان با حمایت از استارت آپ های نوپا و بومی، بستر خدمت رسانی را به سمت فضای دیجیتال هدایت کنند تا شرایط مناسبی برای سرمایه گذاری های کلان در این حوزه به وجود بیاید و همگی به سمت یک زندگی مدرن پیش برویم. قطعا با گسترش خدمات اینترنتی در استان، همه چیز آسان تر، جذاب تر و در دسترس خواهد بود، دیگر نیاز نیست زمان زیادی را در ترافیک سپری کنیم، ریسک گرفتاری به ویروس کووید ۱۹ را به جان نخواهیم خرید، و دیگر به یک زمان خالی برای خرید نیاز نخواهیم داشت.
علاوه بر اینها، در فروشگاه اینترنتی یوزمارت محصولاتی به شما پیشنهاد می شود که بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و شانس شما را برای خرید های بسیار اقتصادی در جشنواره ها افزایش خواهد داد، هر خریدی که از یوزمارت انجام دهید ردپای شما در حافظه سایت باقی خواهد ماند و ما مشتریان پروپا قرص خود را از این طریق خواهیم شناخت؛ منتظر حضور گرم هم استانی های عزیزمان هستیم.

Share