راهنمای خرید باتری یو پی اس

قطع شدن های مداوم برق شهری در فصل گرم سال، نوsان های برق شهری و اختلالات موجود در برق شهری باعث رسیدن آسیب و خسارت های مالی و جانی فراوانی در زندگی روزمره ی افراد می باشد.

باتری یو پی اس چیست؟

قطع شدن های مداوم برق شهری در فصل گرم سال، نوsان های برق شهری و اختلالات موجود در برق شهری باعث رسیدن آسیب و خسارت های مالی و جانی فراوانی در زندگی روزمره ی افراد می باشد.
در این بخش قصد داریم یکی از مهمترین بخش های تجهیزات یو پی اس ، بنام باتری یو پی اس را به شما عزیزان معرفی کنیم.
باتری یو پی اس همان طور که گفتیم یکی از مهمترین عناصر دستگاه یو پی اس است که انرژی ذخیره شده درون آن باعث میشود که زمان قطعی برق و نبود برق شهری، جریان برق مورد نیاز عملکرد دستگاه ها و تجهیزات الکترونیکی توسط باتری ها تامین گردد.
امروزه دستگاه های یو پی اس با برند های مختلفی در بازار موجود هستند که شما می توانید بر اساس نیاز خود دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید.
باتری های این دستگاه ها در مدل های مختلف و برند های متفاوت برای کاربرد های گوناگونی در بازار موجود هستند که شما میتوانید به نسبت نیاز خود و توانایی دستگاه های یو پی اس خود، باتری های یو پی اس را خریداری فرمایید.
همچنین باتری های یو پی اس در انواع برند ها و کمپانی های داخلی و خارجی تولید می‌شود که اگر به دنبال خرید باتری یو پی اس با کیفیت و قیمت مناسب هستید، شرکت انرژی پردازان سولار صنعت نمایندگی فروش انواع باتری های یو پی اس، دستگاه های برق اضطراری و استابلایزر در تهران است که شما می‌توانید برند باتری موردنظر خود را با گارانتی و ضمانت نامه اصل از شرکت سولار صنعت خریداری فرمایید.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی باتری های یو پی اس و موجودی باتری ها میتوانید بر روی اینجا کلیک کنید و اطلاعات جامعی را در زمینه ی خرید باتری های یو پی اس بدست آورید.

خرید باتری ups

انواع مدل های باتری یو پی اس

باتری های یو پی اس را میتوان بر اساس ساختار و نوع به چند دسته تقسیم بندی کرد که عبارتند از :

  • باتری های سرب اسید
  •  باتری نیکل کادمیم
  • باتری های دیپ سایکل

کیفیت ساخت باتری های یو پی اس

باتری های یو پی اس در حال حاضر هم توسط کارخانه ها و شرکت های داخلی تولید میگردند و هم روزانه باتری های مختلفی توسط شرکت های خارجی تولید و به فروش می رسد.
باتری های خارجی نسبت به باتری های ایرانی از کیفیت مناسب تری برخوردار هستند و قیمت این مدل باتری ها در مقایسه با باتری های خارجی کمی گران تر است.
باتری های ایرانی مانند باتری یو پی اس سپاهان، باتری یو پی اس صبا و … در بازار جز پرفروشترین باتری ها می باشند که شما میتوانید هم باتری های یو پی اس برند ایرانی و تولید ملی را و هم باتری های یو پی اس خارجی مانند باتری یو پی اس لانگ، باتری یو پی اس فیام، باتری یو پی اس راکت، باتری یو پی یورونت، باتری یو پی اس Fiamm  ، باتری یو پی اس راوپاور، باتری یو پی اس اگزاید و … را با کیفیت اصل و گارانتی از شرکت انرژی پردازان سولار صنعت خریداری فرمایید.
تعمیر و احیا باتری یو پی اس
یکی دیگر از خدمات این شرکت تعمیر و احیا باتری یو پی اس می باشد که این امر به عوامل متفاوتی در باتری یو پی اس شما مرتبط است. در این روش باتری های یو پی اس شما طی اقداماتی احیا میگردند.

خرید باتری یو پی اس

نکات مهم در زمان خرید باتری یو پی اس

عوامل متعددی در زمان خرید  انتخاب باتری یو پی اس وجود دارد که ما قصد داریم بطور خلاصه آنها را به شما بیان کنیم.
در زمان خرید به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب شما باتری یو پی اس ایرانی است یا خارجی؟
مورد بعدی میزان کارایی و مدت زمان بک آپ و توان دستگاه یو پی اس شما است که در انتخاب باتری یو پی اس مناسب بسیار تاثیر گذار است.
کیفیت نوع ساخت بر اساس استاندارد های بین المللی یکی دیگر از نکاتی اس که در زمان خرید باتری یو پی اس بهتر است به آنها توجه شود.

اگر انتخاب باتری یو پی اس برای شما کمی سخت به نظر میرسد و نیاز به دریافت راهنمایی برای خرید باتری یو پی اس مورد نظر خود دارید کافی است با شماره تماس ۸۸۴۴۷۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و کارشناسان فروش شرکت سولار صنعت شما را برای خرید مناسب راهنمایی می کنند.

Share