معرفی بهترین نوع درب ضد سرقت لوکس و ارزان قیمت، مقاوم در برابر رطوبت

درب های ضد سرقت امروز به یکی از پرفروش ترین محصولات در زمینه درب ورودی ساختمان تبدیل شده اند.

درب های ضد سرقت از مهم ترین تجهیزات برای ایجاد امنیت در ساختمان ها می باشند. این محصول نیز مانند سایر محصولات دارای انواع و دسته بندی های مختلفی است که در هنگام خرید باید با توجه به شرایط محل نصب و نوع نیاز خود یکی از انواع درب ضد سرقت را برگزینید و نصب نمایید. بعد از توجه به کیفیت و اصل بودن درب، مهم ترین فاکتور در هنگام خرید این درب ها، قیمت درب ضد سرقت است. قیمت درب با توجه به ابعاد، نوع رویه درب و یراق آلات کارشده در درب متغیر می باشد. در این مقاله سعی داریم شما را با انواع درب ضد سرقت آشنا سازیم و ویژگی های درب های مقاوم در برابر رطوبت و نور خورشید را برای شما بیان نماییم تا اگر قصد دارید این درب ها را در قسمت بیرونی ساختمان نصب نمایید انتخاب مناسبی داشته باشید.

قیمت درب ضد سرقت لوکس

خرید درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت امروز به یکی از پرفروش ترین محصولات در زمینه درب ورودی ساختمان تبدیل شده اند. امنیت و زیبایی ظاهری این درب ها موجب شده افراد زیادی تمایل به خرید این محصولات پیدا نمایند. حال اگر در هنگام خرید دقت لازم را نداشته باشید و نتوانید درب ضد سرقت اصل را از درب های فرعی و قلابی موجود در بازار تشخیص دهید، هزینه ای که پرداخت نمودید سوخت می شود. باید بدانید درب ها ضد سرقت قلابی هیچ امنتی برای شما فراهم نمی آورند و شاید از درب های معمولی هم بی کیفیت تر باشند. بنابراین توصیه می شود برای خرید این محصولات حتما به فروشگاه های معتبر درب ضد سرقت مراجعه بفرمایید.

انواع درب ضد سرقت

این درب ها در بازار ایران دارای انواع مختلفی می باشند. از پرفروش ترین مدل های موجود می توان به درب های تولید ایران اشاره نمود. درب های ایرانی یکی از با کیفیت ترین درب های ضد سرقت می باشند که با قیمت بسیار مناسب تر از محصولات خارجی به دست مصرف کنندگان می رسند. بعد از درب ایرانی، درب ضد سرقت ترک اصل از دیگر محصولات باکیفیت بازار می باشد اما قیمت بسیار بالای این محصولات موجب شده افراد زیادی تمایل به خرید این مدل از درب ها نداشته باشند. شما می توانید برای خرید و آشنایی با انواع درب ضد سرقت به فروشگاه های اینترنتی درب ساختمانی مراجعه نمایید و از محصولات این فروشگاه ها دیدن و با ویژگی های آن ها آشنا شوید. توصیه ما به شما عزیزان این است که برای خرید درب های ضد سرقت و یا سایر درب های ساختمانی حتما به مراکز فروش و فروشگاه ها معتبر درب ضد سرقت مراجعه بفرمایید تا به اصل بودن درب خریداری شده اطمینان داشته باشد و محصولات را با قیمت مناسب و بدون واسطه خریداری نمایید.

مراکز فروش درب ضد سرقت

درب ضد سرقت فلزی

یکی از مشهورترین مدل های درب ورودی ساختمان، درب ضد سرقت فلزی می باشد. این درب ها از سری درب های ارزان قیمت بازار نیز محسوب می شوند. اگر درب را برای نصب در بیرون از ساختمان مورد استفاده قرار دهید ممکن است بر اثر تابش نورخورشید و رطوبت، درب در کوتاه مدت دچار پوسیدگی و خرابی شود. بهترین مدل درب برای نصب در بیرون از ساختمان و یا عنوان درب لابی و درب ویلایی، درب های فلزی می باشند. درب ضد سرقت فلزی دارای دو نوع درب فلزی با رنگ دکورال و درب با رنگ الکترواستاتیک است، که برای درب بیرونی ساختمان و اینکه در مقابل رطوبت و تابش نور خورشید مقاوم باشد بهتر است درب ضد سرقت فلزی با رنگ الکترواستاتیک را تهیه نمایید. درب های فلزی در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار موجود می باشند. این درب ها از ساختاری فلزی بهره ‌مند هستند و همواره بهتر است برای رنگ درب از رنگ هایی استفاده نمایید که هارمونی بهتری میان رنگ فلز و رنگ درب ضد سرقت برقرار نمایند.

با توجه به این توضیحات متوجه می شویم که بهترین درب برای نصب در مناطق دارای رطوبت، و یا به عنوان درب بیرونی ساختمان که در معرض تابش مستقیم نورخورشید قرار دارد، درب های فلزی می باشد.

امنیت درب های ضد  سرقت

شاید خیلی از افراد این سوال را در ذهن دارند که آیا با نصب درب ضد سرقت امنیت کامل برای شما تامین می شود و دیگر نیاز به استفاده از سایر روش ها ندارید ؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که درب های ضد سرقت تا حد زیادی امنیت را برای ساکنان ساختمان ها فراهم می آورند اما این به معنای امنیت ۱۰۰% نمی باشد و شما همراه باید به موارد و نکات دیگر نیز توجه نمایید. حتی اگر از همه روش های امنیتی مانند نصب دوربین مداربسته، استخدام نگهبان و استفاده از قفل های ضد سرقت فوق پیشرفته در ساختمان استفاده نمایید باز هم نمی توان گفت که به طور صد در صد راه ورود برای سارقان بسته شده است. بنابراین باید همواره نکات امنیتی را رعایت نموده و در هنگام خروج درب ها و پنجره ها را به طور کامل ببندید و طولانی مدت منزل خود را خالی نگذارید. نکته مهم در مورد نصب درب های ضد سرقت این است که با استفاده از این درب ها تا حد زیادی می توانید امنیت را برای ساختمان خود ایجاد نمایید زیرا باز نمودن درب و ورود به منزل شما با وجود این محصولات کار بسیار سختی می باشد.

درب ضد سرقت با روکش چوب طبیعی

اگر بخواهیم در مورد درب های گران قیمت و انواع درب ضد سرقت لوکس صحبت کنیم باید درب ها با رویه چوب را به شما معرفی نماییم. این مدل از درب ضد سرقت دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا می باشند که در عین حال امنیت و آرامش را نیز برای ساکنین یک ساختمان فراهم می آورند. تمام درب های ضد سرقت اصل موجود در بازار دارای استراکچری از فلز و فولاد می باشند و آنچه موجب اختلاف در قیمت و ظاهر این محصولات می شود، رویه درب است. گران ترین نوع روکش درب، روکش چوب طبیعی راش و گردو می باشد. همچنین شما می توانید در هنگام سفارش خرید درب ضد سرقت برای درب لوکس و زیبای خود دورکوب و تاج نیز سفارش دهید. در درب های لوکس از بهترین و شیک ترین یراق آلات مانند قفل و دستگیره دیجیتال استفاده می شود که هم باعث ایجاد زیبایی در این محصولات می شود و هم امنیت را افزایش می دهد. درب های روکش چوب دارای تزئینات، برجستگی ها و حکاکی هایی بر روی بدنه روکش درب می باشند که این نقش های کار شده بر روی درب به همراه رگه های طبیعی چوب، ظاهری بسیار شیک و کلاسیک را برای درب و محیط اطراف فراهم می آورند. قیمت درب ضد سرقت لوکس با روکش چوب طبیعی از سایر مدل های درب ضد سرقت گران تر می باشد.

خرید و قیمت انواع درب ضد سرقت

آیا درب ضد سرقت یک عایق صوتی محسوب می شود؟

یکی از ویژگی های درب های ضد سرقت وجود عایق صوتی و حرارت برای این محصولات می باشد. این درب ها می توانند به عنوان عایق صدا نیز مورد استفاده قرار بگیرند زیرا در هنگام ساخت درب ضد سرقت در طرفین درب از دو ورقه فولادی استفاده شده است و در بین این ورقه های فولادی از شبکه های فلزی استفاده شده که هوای موجود در بین این ورقه ها موجب می شود به عنوان عایق صوتی عمل نماید. البته در درب های چینی بجای شبکه های فلزی که در بین درب قرار دارد ازشبکه های مقوایی استفاده می شود که همین امر موجب وزن سبک تر درب های چینی می باشد و از کیفیت این درب ها می کاهد. همچنین در صورت درخواست مشتریان برای ایجاد عایق بیشتر می توان از پشم شیشه و پشم سنگ نیز در داخل درب ها استفاده نمود. اما اگر بخواهید از درب به عنوان درب عایق صدا استفاده نمایید بهترین گزینه برای شما درب آکوستیک می باشد که تا ۹۵ درصد می تواند جلوی ورود و خروج صدا را بگیرد.

 آشنایی با انواع درب ساختمانی

علاوه بر در ضد سرقت، درب های دیگری نیز در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی در ساختمان دو مدل درب داریم:

  1. درب داخلی
  2.  درب ورودی ساختمان

در مورد درب های ورودی که همان در های ضد سرقت هستند به تفصیل توضیح دادیم حال نوبت به درب داخلی ساختمان می رسد. درب های داخلی که بیشتر با عنوان درب اتاقی نیز شناخته می شوند در داخل ساختمان و برای تفکیک قسمت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. درب داخلی نیز دارای انواع مختلفی می باشد هم از لحاظ کارکرد و هم از لحاظ جنس. درب اتاقی و درب سرویس از متداول ترین مدل های درب داخلی می باشند که از متریال هایی مانند چوب، ام دی اف و پی وی سی ساخته شده اند. مهم ترین نکته برای خرید درب سرویس بهداشتی این است که اطمینان حاصل نمایید که درب انتخابی حتما ضد رطوبت باشد و در صورت خیس شدن دچار پوسیدگی نشود.

برای خرید انواع درب ساختمانی اعم از درب داخلی و درب ورودی می توانید به مراکز فروش و فروشگاه های درب ضد سرقت مراجعه بفرمایید.

Share