مرکز خرید لوازم آرایشگاه مردانه در تهران

قطعا میدانید که لوازم و تجهیزات در هر کاری بسیار مهم بوه و شرط اصلی آن می باشد. شما یک مکانیک را فرض کنید اگر وسایل و تجهیزات کافی و مناسب نداشته باشد قطعا در تعمیر اتومبیل دچار مشکل خواهد شد.

ما میخواهیم در این مقاله شما را با یکی از بهترین و ارزان قیمت ترین مرکز خرید لوازم آرایشگاه مردانه در تهران آشنا کنیم.

قطعا میدانید که لوازم و تجهیزات در هر کاری بسیار مهم بوه و شرط اصلی آن می باشد. شما یک مکانیک را فرض کنید اگر وسایل و تجهیزات کافی و مناسب نداشته باشد قطعا در تعمیر اتومبیل دچار مشکل خواهد شد.

دقیقا همین مثال را میتوان برای یک آرایشگر داشت.قطعا یک آرایشگر برای راحتی کار خود و افزایش کارایی اش بایستی از بهترین وسایل استفاده کند.مثلا چند روز پیش آرایشگری را دیدم که از ماشین اصلاحش ناراضی بود و اظهار داشت که پس از چند دقیقه استفاده از ماشین اصلاح دستش خسته شده و دچار درد میشود.شما عزیزان باید در خرید وسایل و تجهیزات خود بسیار دقت کنید.

بنابراین با ما همراه باشد تا شما را با وب سایت فوق العاه خوب به نام فروشکات که یک مرکز خرید لوازم آرایشگاه مردانه در تهران است ، آشنا کنم.

 

لیست لوازم آرایشگاه مردانه

در ابتدا بهتر است تا شما را با لیست لوازم موجود در فروشگاه اینترنتی فروشکات که یک مرکز خرید لوازم آرایشگاه مردانه در تهران بوده آشنا کنیم.تمامی مواردی که در این فروشگاه یافت می شود:

  • انواع لوازم برقی همچون سشوار ، برس حرارتی ، شیور ، خط زن ، ویو ، مو زن گوشی و بینی و غیره
  • انواع لوازم واجب همچون قیچی ، موپران ، پیش بند ، برس ، شانه و غیره
  • انواع لوازم مورد نیاز برای اصلاح صورت همچون تیغ ، دسته تیغ ، فرچه و خمیر ریش ، کیف لوازم و غیره
  • انواع محصولات مو همچون شامپو کراتین ، کراتین و شانه کراتین ، پودر پر پشت کننده ، فرچه رنگ و غیره
  • انواع مواد مورد نیاز برای پاکسازی صورت همچون اسکراب ، موم ، ماسک صورت و غیره
  • بهترین حالت دهنده ها با قیمت ارزان همچون واکس ، اسپری ، کرم ، چسب ، ژل و غیره

 

معرفی انواع حالت دهنده

یکی از ویژگی هایی که بایستی یک مرکز خرید لوازم آرایشگاه مردانه در تهران به عنوان یک فروشگاه عمده تجهیزات لوازم آرایشگاهی داشته باشد ، وجود انواع حالت دهنده است.

به طور کلی حالت دهنده های مو به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند که همگی در فروشگاه اینترنتی و حضوری فروشکات موجود می باشد.

  1.   انواع واکس مو
  2.   انواع ژل مو
  3.   کرم مو
  4.  اسپری مو
  5.  انواع تافت
  6.   انواع چسب مو
  7.  آدامس مو

 

معرفی واکس مو

واکس موی رنگی

یکی از محبوب ترین حالت دهنده ها که در اکثر آرایشگاه ها موجود بوده و حتی مصرف شخصی هم بسیار مورد استفاده قرار میگیرد ، واکس مو می باشد که در مرکز خرید لوازم آرایشگاهی فروشکات در تهران موجود است.

یکی از این واکس موهای پرطرفدار و محبوب ، واکس مو رنگی ماتریکو می باشد که بسیار محبوب در بین آرایشگاه ها و مصارف شخصی می باشد.

واکس مو رنگی ماتریکو علاوه بر افزایش حجم و حالت دهی مناسبش معمولا بیشتر در مجالس استفاده می شود.چرا که شما به راحتی و بدون استفاده از رنگ های شیمیایی میتوانید از این واکس مو استفاده کنید و پس از اتمام آنرا به راحتی بشویید.

 

معرفی انواع ماشین اصلاح

مگر می شود آرایشگری نیاز به ماشین اصلاح نداشته باشد! اصلی ترین و پرکاربرد ترین وسیله ی هر آرایشگری ماشین اصلاح او می باشد.در ادامه شما را بیشتر با انواع ماشین های محبوب در مرکز خرید لوازم آرایشگاه مردانه در تهران آشنا میکنیم.

 

انواع ماشین های اصلاح موجود در فروشکات

قطعا در فروشکات میتوانید ماشین های اصلاح در هر برند معروفی را بیابید به عنوان مثال برندهایی همچون رزونال ، جیمی ، دینگ لینگ ، روزیا ، وی جی آر ، کمی ، وال و غیره

 

ماشین اصلاح رزونال

ماشین اصلاح رزونال

به عنوان نمونه میخواهیم تا به معرفی و توضیحاتی راجع به ماشین اصلاح رزونال که یکی از پرطرفدارهای این حوزه است بپردازیم. ماشین اصلاح رزونال واندر کلیپ شماره ۱۸۱۱ از جدید ترین و بروز ترین های حال حاضر بوده که به صورت دوکاره عمل کرده و هم زمانی که در برق متصل است میتوانید استفاده کنید و هم بدون سیم و بصورت شارژی

از دیگر ویژگی های خاص این ماشین ، مدت زمان نگهداری ۴ ساعته ی آن و هم چنین تیغه های استیل ضد زنگش می باشد.شما برای تهیه ی این محصول میتوانید به وب سایت رسمی فروشکات مراجعه نمایید.

 

خرید تک و عمده انواع محصولات مو

یکی از چالش های امروزه ی آرایشگرها تهیه ی با کیفیت ترین انواع محصولات مربوط به مو همچون کراتین ، پودر پر پشت کننده و غیره در بهترین قیمت می باشد.

ما در این بخش میخواهیم در ابتدای امر شما را با کراتین و شامپوی مورد استفاده ی آن آشنا کنیم.بسیاری از خانم ها و آقایان امروزه به دنبال کراتینه کردن موهای خود هستند.

کراتینه کردن موها مخصوصا در بین خانم ها بسیار شایع بوده چرا که باعث بازگردانی لطافت و شادابی موها می باشد.

کراتینه کردن بیشتر در بین خانم هایی که موهای خود را به سرعت رنگ میکنند و یا موهای وز و فری دارند.اما نکته اینجاست که آیا نگهداری موها بعد از کراتینه کردن آسان است!

قطعا کسانی که موهای خود را کراتینه میکنند ، میدانند که نگهداری پس از این عمل تقریبا باید با دقت انجام شود.چرا که بعد از کراتینه کردن تا چند هفته ی اول با ریزش و نازک شدن مواجهه خواهید شد.

شما برای جلوگیری و مراقبت از موهای خود بایستی از شامپوهای مخصوصی به نام شامپو آمازون استفاده کنید.

درواقع شامپو کراتین بدون سولفات آمازون مناسب برای موهای شما بعد از کراتینه کردن بوده که میتواند به خوبی در مقابل آسیب ناشی از حرارت ، مواد شیمیایی ، مو خوره ، وز شدن مو و به طور کلی برای موهای آسیب دیده بسیار مناسب می باشد.

شامپو آمازون

چکیده و جمع بندی:

همانطور که در این مقاله متوجه شدید ما سعی کردیم تا شما را با یک مرکز خرید لوازم آرایشگاه مردانه در تهران به نام فروشگاه اینترنتی فروشکات و آدرس اینترنتی www.forooshcut.com  آشنا کنیم.

در این فروشگاه میتوانید بصورت تک و عمده انواع لیست لوازم آرایشگاه مردانه را مشاهده و خرید کنید.بهترین های ماشین اصلاح ، حالت دهنده ها ، لوازم برقی ، پاکسازی صورت ، لوازم اصلاح صورت و غیره را از این فروشگاه تهیه کنید.

شماره تماس جهت مشاوره و خرید از فروشکات : ۰۹۹۱۲۰۹۰۷۱۰

Share