خرید بهترین بالش و تشک طبی برای خوابی راحت

امروزه بسیاری از پزشکان و کارشناسان، بیماران خود را به استفاده از بالش و تشک طبی توصیه می‌کنند. محصولات طبی خواب به سبب اینکه آدمی در حدود یک سوم از شبانه روز را با آن‌ها در ارتباط است، از اهمیت فراوانی برخوردارند. تشک‌ها و بالش‌های طبی، خوابی راحت و بدون فشار را برای فرد در هنگام خواب فراهم می‌کنند.

امروزه بسیاری از پزشکان و کارشناسان، بیماران خود را به استفاده از بالش و تشک طبی توصیه می کنند. محصولات طبی خواب به سبب اینکه آدمی در حدود یک سوم از شبانه روز را با آنها در ارتباط است، از اهمیت فراوانی برخوردارند. تشک ها و بالش های طبی، خوابی راحت و بدون فشار را برای فرد در هنگام خواب فراهم می کنند. کالای خواب با توجه به کیفیت محصول قیمت گذاری می شوند. به عنوان نمونه قیمت بالش پر با بالش مموری فوم متفاوت است. چنانچه می خواهید کالای خواب خود را تعویض کرده و محصولات جدیدی را خریداری کنید مقاله پیش رو را بخوانید. در مقاله مورد نظر درباره انواع تشک و بالش طبی و موضوعاتی پیرامون آنها صحبت می کنیم.

چگونه کالای خواب مناسب خود را انتخاب کنیم؟

انواع تشک طبی و غیر طبی و همچنین انواع بالش در مدل ها و شکل های گوناگون در بازار وجود دارند. این موضوع موجب می شود که از یک طرف خریداران هنگام انتخاب کالای خواب دچار سردرگمی شده و خسته شوند و از طرف دیگر طیف وسیعی از انتخاب محصول را پیش روی خود دارد. به همین جهت در ابتدا نیاز و شرایط خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر دچار دردهای عضلانی هستید و خواب راحتی ندارید باید در دسته محصولات طبی به دنبال کالای خواب مناسب خود باشید.

در ادامه خرید به مشخصات و ویژگی های تشک طبی یا معمولی و بالش ها دقت کنید. مواد اولیه و الیاف درون محصول، ارتفاع آن، سایز و اندازه مورد نظر، دوام و راحتی، قیمت و همچنین گارانتی کالا را در نظر بگیرید. خصوصیات و مشخصات هر کدام از محصولات با شرایط و ویژگی های شما هماهنگی دارد، می تواند انتخاب مناسبی برای شما محسوب شود. در این راه می توانید با کارشناسان فروش و افراد متخصص نیز مشورت کنید تا انتخاب دقیق و درست تری داشته باشید.

آشنایی با انواع تشک طبی از جهت الیاف

تولید کنندگان و سازندگان کالاهای خواب، تشک طبی را از الیاف مختلفی تهیه می کنند و هر کدام از آنها ویژگی ها و خصوصیات متفاوت و همچنین مزایا و معایب گوناگونی دارند. قدیمی ترین انواع تشک طبی نوع فنری متصل آنها است. انعطاف پذیری بالا و نرم بودن جزو ویژگی های این نوع تشک های طبی است. فنرها در تشک های فنر متصل در سراسر تشک به یکدیگر اتصال دارند. قیمت این نوع تشک ها نسبت به نمونه های دیگر ارزان تر است.

کودکان و افرادی که ناراحتی های عضلانی ندارند از خوابیدن روی این تشک ها لذت می برند. تولید صدا و لرزش بالا در اثر تکان خوردن فرد جزو معایب تشک های طبی فنر متصل است. تشک های فنر منفصل یا اسپرینگ پاکت یکی دیگر از انواع تشک طبی هستند که از کیفیت بالایی برخوردارند. چینش مجزای فنرها موجب می شود که لرزش یکپارچه در طول تشک ایجاد نشود. تشک طبی اسپرینگ پاکت پشتیبانی خوبی از نواحی کمر و ستون فقرات می کنند.

از طرف دیگر تشک های دو نفره فنر منفصل مشکلات تشک های فنر متصل را ندارند و جابجا شدن همسر موجب لرزش طرف دیگر تشک و بر هم زدن خواب دیگری نمی شود. در این تشک ها تنفس لایه های زیرین نیز بهتر اتفاق می افتد و این امر خاصیت آنتی باکتریال و ضد حساسیت بودن تشک های فنر منفصل را نشان می دهد. تشک طبی مموری فوم نیز محصولی جدید و باکیفیت محسوب می شود. این تشک ها به موجب فرم گیری به شکل بدن فرد، از عضلات بدن محافظت می کنند.

انواع بالش ها از جهت الیاف

بالش ها همانند تشک معمولی و تشک طبی با الیاف و متریال مختلفی پر می شوند. بالش های لاتکس، پلی استر، بالش پر، بالش کرک و بالش های فومی برخی از انواع بالش ها محسوب می شوند. هر کدام از این بالش ها دارای مزایا و معایب گوناگونی هستند. بالش های پر حالت ارتجاعی کمی دارند ولی برای افرادی که در خواب تعریق زیادی دارند مناسب هستند. بالش های پلی استر برای افرادی که دچار حساسیت هستند گزینه خوبی به شمار می روند؛ ولی این محولات ممکن است در هنگام شستشو حالت خود را از دست بدهند.

بالش های لاتکس منعطف و کاملا طبی هستند و از نواحی مختلف سر و گردن محافظت می کنند. ایراد این نوع بالش ها غیر قابل شستشو بودن آنها است. بالش های فومی قابلیت انعطاف بالایی دارند. بالش مموری فوم مانند نمونه های لاتکس به شکل سر و گردن در می آید و به این روش از سر و گردن محافظت می کند. بالش های مموری فوم با توجه به ساختاری متناسب با سر و گردن دارند و به همین دلیل استفاده از آنها موجب کاهش درد در ناحیه گردن و شانه می شوند.

قیمت بالش و انواع تشک طبی

تشک طبی و بالش ها به جهت دارا بودن الیاف مختلف و سایز و برندهای گوناگون قیمت های متفاوتی دارند. به عنوان مثال تشک طبی مموری فوم به جهت کیفیت بالا معمولا از تشک پلی استر گران تر است. بالش مموری فوم نیز تقریبا بین سایر نمونه های بالش از قیمت بالاتری برخوردار است. البته بالش های کرک نیز جزو محصولات تجملاتی و گران محسوب می شوند.

آکسون یکی از شرکت های تولید کننده کالاهای خواب کشور است. این مجموعه با بهره مندی از دانش و تجربه کادر خود، توانسته است تولیدات خواب آکسون را با کیفیت بالا عرضه کند. مواد اولیه و متریال به کار رفته در محصولات آکسون نیز خوب و مرغوب است و جزو جدیدترین متریال روز دنیا به شمار می روند. کالای خواب آکسون فشار نقاط مختلف بدن را کاهش داده و با شکل، حرارت و وزن بدن فرد منطبق می شود. جهت مشاهده و خرید محصولات آکسون به سایت axonmattress.ir مراجعه کنید.

Share