یک کنکور شیرین با دی وی دی های ونوس

ونوس از سال ۱۳۹۰ به صورت رسمی فعالیت خود را در زمینه تولید محتوای آموزشی با کیفیت برای داوطلبان کنکور آغاز کرد. این کار با هدف ایجاد عدالت آموزشی انجام شد. بدین ترتیب امکان دسترسی به کلاس های خصوصی که توسط اساتید برتر کنکور برگزار می شود برای کلیه داوطلبان کنکور در هر نقطه از ایران میسر شد.

ونوس از سال ۱۳۹۰ به صورت رسمی فعالیت خود را در زمینه تولید محتوای آموزشی با کیفیت برای داوطلبان کنکور آغاز کرد. این کار با هدف ایجاد عدالت آموزشی انجام شد. بدین ترتیب امکان دسترسی به کلاس های خصوصی که توسط اساتید برتر کنکور برگزار می شود برای کلیه داوطلبان کنکور در هر نقطه از ایران میسر شد. در نتیجه داوطلبانی که در روستا یا شهرستان ها زندگی می کنند نیز می توانند از مطالبی که توسط این اساتید بیان می شود بهره ببرند. موسسه ونوس انقلابیست در آموزش کنکور کشور

ونوس

محصولات آموزشی ونوس

مجموعه ونوس با تولید دی وی دی های آموزشی اقدام به برگزاری کلاس های خصوصی بهترین اساتید کنکور ایران در منزل داوطلبان کرد. همچنین با این روش امکان مشاهده چندین باره دی وی دی ها تا درک کامل مطالب نیز میسر شده است. علاوه بر این در کنار دی وی دی های آموزشی، کتاب ها و جزوه های مرتبط تألیف شده است. این کتب توسط اساتید این مجموعه تألیف شده و به عنوان منبع مناسبی برای داوطلبان کنکور شناخته می شود.

دی وی دی های موسسه ونوس در همه رشته ها به صورت تستی و در رشته های تجربی و ریاضی به صورت تشریحی تولید شده اند. کلیه محصولات این موسسه روی سایت اینترنتی ونوس قابل خریداری است. محصولات خریداری شده از طریق پست در شهرستان ها و از طریق پیک در تهران توزیع خواهد شد. داوطلبان در صورت خرید پکیج های صفر تا صد کنکور می توانند کلیه کتاب ها و جزوه ها را به صورت رایگان دریافت کنند. همچنین محصولات کارشناسی ارشد ونوس نیز توسط موسسه تولید شده اند.

مدرسان مجموعه

همان طور که اشاره شد کلیه محصولات مجموعه ونوس توسط اساتید برتر کنکور طراحی و تألیف شده اند. این اساتید از رتبه های برتر کنکور بوده و در بهترین دانشگاه ها تحصیل کرده اند. در کارنامه کاری این اساتید می توان تدریس در صدا و سیما، تألیف کتاب، کسب مدال های المپیادی و غیره را مشاهده کرد. از اساتید برتر این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جناب آقای دکتر شهاب اناری مدرس زبان انگلیسی،
  • جناب آقای دکتر آزاده مدرس عربی،
  • جناب دکتر آرامفر مدرس زیست شناسی،
  • جناب آقای مهندس یحیوی مدرس فیزیک،
  • استاد بنی هاشمی مدرس محاسبات،
  • و غیره.

مشاوره و پشتیبانی

موسسه ونوس همچنین به منظور قرارگیری دانش آموزان در مسیر درست موفقیت، در کنار ارائه بهترین محتوای آموزشی به آن ها، از ارائه مشاوره های تحصیلی منظم نیز تا روز کنکور دریغ نکرده است. بدین ترتیب داوطلبان بهترین و کاربردی ترین پکیج ها را خریداری کرده و بهترین نتیجه را دریافت خواهند کرد. لازم به ذکر است که کلیه پکیج ها در رشته های مختلف ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان طراحی و تولید شده اند.

لازم به ذکر است که مجموعه ونوس تا روز کنکور به طور کامل از داوطلبان و دانش آموزان خود پشتیبانی می کند. در صورت بروز هر گونه ابهام در مطالب درسی، سوال مربوطه توسط پشتیبان تحصیلی در درس مذکور پاسخ داده شد. این مجموعه توانسته با ارائه مطالب به روز، بهترین روش های تست زنی، پشتیبانی از داوطلبان و ارائه مشاوره های تخصصی نقش بسزایی را در سرنوشت تحصیلی آن ها بازی کند. رتبه و نتایج به دست آمده توسط داوطلبان سال های گذشته به تنهایی گویای موفقیت این موسسه است.

Share