مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان مطرح کرد:

مشکلات پیش روی صنعتگران گیلانی؛ از سرمایه در گردش تا اقساط معوق و ضمانت وثیقه

محبوبی گفت: برگزاری جلسات با حضور مدیران واحدهای صنعتی به صورت رودرو، باعث ریشه یابی مسائل و مشکلات پیش رو و ارائه راهکارهای اجرایی می شود که تداوم این جلسات مفید است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان طی نشستی با سرهنگ حسینی جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار، سرهنگ رنجبر مسئول سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه قدس گیلان و سرهنگ اسکندری مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه قدس گیلان در خصوص اهمیت و جایگاه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ حسینی جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار گفت: تولید کنندگانی که میدانند سود تولید بسیار پایین‌تر از برخی کارهاست ولی همچنان بخاطر اشتغال و کشور به تولید ادامه می‌دهند قابل احترام و حمایت هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: بنگاه‌های کوچک و متوسط به تزریق سرمایه در گردش نیازمند هستند و این بار باید با سرعت عمل بیشتری عارضه‌یابی شوند و در واقع اشتغال نسبت به افزایش تولید، اولویت دارد.

سرهنگ حسینی گفت: با تکمیل زیر ساخت‌ها و امکانات زیر بنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و راه اندازی واحد‌های صنعتی، شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتی خواهیم بود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار با تأکید بر نقش شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان حامی و هدایت کننده صنایع کوچک خاطر نشان کرد: حمایت از صنعت و ایجاد اشتغال می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرده و باعث ایجاد سلامت روحی و روانی در جامعه گردد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از حضور و تلاشهای سرهنگ حسینی جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار، سرهنگ رنجبر مسئول سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه قدس گیلان و سرهنگ اسکندری مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه قدس گیلاندر حمایت از صنعت استان به ویژه صنایع کوچک، درخصوص مشکلات پیش روی صنعتگران بیان داشت: تامین مالی سرمایه در گردش، اقساط معوق، چک برگشتی، ضمانت وثیقه و همچنین مشکلات غیرمالی نظیر نیروهای متخصص، تکنولوژی، تقاضا، تامین اجتماعی، مالیات و مجوز سازمان‌های ناظر از جمله این مشکلات است.

محبوبی گفت: برگزاری جلسات با حضور مدیران واحدهای صنعتی به صورت رودرو، باعث ریشه یابی مسائل و مشکلات پیش رو و ارائه راهکارهای اجرایی می‌شود که تداوم این جلسات مفید است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان آماده هرگونه خدمات دهی قانونی به صنعتگران فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوده و از هیچ کمکی در این بخش دریغ نخواهد کرد.

وی بر لزوم همدلی و همراهی تمامی مسئولین استانی تاکید کرد و افزود: تسهیل شرایط سرمایه گذاری از طریق حمایتهای همه جانبه در زمینه‌های سخت افزاری و نرم افزاری وظیفه اصلی کلیه مدیران استان بخصوص مدیران مرتبط با صنعت می‌باشد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در پایان بر ضرورت پیگیری مدیران عضو کارگروه اقتصادی جهت رفع مشکلات عمومی نظیر دارایی، تامین اجتماعی تاکید کرد.

Share