ایجاد اشتغال یک صد نفری با جذب سرمایه گذاران خارجی

شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان؛ موفق به جذب سرمایه گذران خارجی برای گیلان شد

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با اشاره به اهمیت جذب سرمایه گذاران خارجی گفت:توسعه و ایجاد واحدهای تولیدی صنعتی صادرات محوراز اولویت‌های شرکت شهرک های صنعتی گیلان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با تلاشهای مضاعف خود در دو روزپایانی سال ۱۴۰۰ مانع از خروج سرمایه گذاران خارجی از استان گیلان شد.

وی در خصوص اهمیت و جایگاه شهرک‌های صنعتی و جذب سرمایه گذار بیان داشت: شهرک‌های صنعتی نقش مهمی در اشتغال و رونق اقتصادی منطقه دارند و با توجه به قابلیت‌های استان می‌بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در خصوص شناسایی و جذب سرمایه گذاران واقعی بیان داشت: جذب سرمایه گذار بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد اما سرمایه‌گذاری که، از جنس و بدنه صنعت باشد به عبارتی یک سرمایه گذار واقعی باشد و تمام توان خود را برای احیای صنعت استان به کار گیرد.

وی اظهار کرد: با توجه به ویژگی‌ها و قابلیتهایی که استان گیلان دارد، می‌بایست به دنبال جذب سرمایه گذاران صنعتی باشیم، این در حالی می‌باشد که، صنعتگر مورد حمایت همه جانبه مسئولان استانی قرار گیرد و در حال حاضر صنایع کوچک بهترین راه حل برای رونق اقتصاد می‌باشد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با اشاره به اهمیت جذب سرمایه گذاران خارجی گفت: توسعه و ایجاد واحدهای تولیدی صنعتی صادرات محوراز اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان است.

وی افزود: با اجرای سیاست‌های تشویقی برای ایجاد واحدهای صنعتی صادرات محوربرنامه ریزی‌های لازم انجام شد و بسته‌های حمایتی برای رفع موانع ومشکلات سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی و تدوین شده است.

وی در ادامه یادآور شد: جذب سرمایه گذاران دقیقه ۹۰برای گیلان در مرحله اول ۱۰۰شغل پایدار در صنایع غذایی ایجاد خواهد کرد و جلب وجذب سرمایه گذران داخلی و خارجی براساس برنامه ریزی‌های تدوین شده تداوم می‌یابد.

محبوبی در ادامه افزود: تلاش جمعی مجموعه همکاران در شهرک‌های صنعتی در جهت ایجاد فضای مناسب برای سرمایه‌گذاری است.

وی با تأکید بر نقش شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان حامی و هدایت کننده صنایع کوچک خاطر نشان کرد: دلسوزی برای صنعت استان بسیار شایسته و مهم است، ضمن این که حمایت از صنعت و ایجاد اشتغال می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرده و باعث ایجاد سلامت روحی و روانی جامعه گردد، که صنایع کوچک بهترین راه حل برای تحقق این امر در استان می‌باشد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در پایان بیان داشت: بر خود لازم می‌دانیم تا با پیگیری مسائل و مشکلات بتوانیم در جهت رفع موانع سرمایه‌گذاری در سطح استان قدم‌های شایسته و تاثیرگذاری را برداریم.

 

Share