مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان؛

شهرک های صنعتی یکی از بازوان اصلی چرخه صنعت، تولید و اشتغال در کشور به شمار می روند

مهدی محبوبی حسن کیاده با حضور در شهرستان رودبار ضمن بازدید از شهرک صنعتی لوشان با طهمورث عموپور فرماندار این شهرستان و جمعی از صاحبان صنایع مستقر در شهرک صنعتی لوشان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان به بیان اهمیت و جایگاه شهرک‌های صنعتی در کشور پرداخت و اظهار داشت: بدون شک شهرک‌های صنعتی بعنوان یکی از بازوان اصلی چرخه صنعت، تولید و اشتغال در کشور به شمار می‌روند.

وی در ادامه افزود: بهره مندی از زیرساخت‌های صنعتی و مدیریت بهینه زیست محیطی مزیت استقرار صنعت در شهرک‌های صنعتی است.

محبوبی در ادامه به بیان شرح حال شهرک صنعتی لوشان پرداخت و گفت: یکی از شهرک‌های صنعتی مادر در گیلان، شهرک صنعتی لوشان می‌باشد که با قرار گرفتن در مجاورت آزادراه قزوین – رشت و راه آهن، از موقعیت استراتژیکی برخوردار می‌باشد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با اشاره به حساسیت‌های زیست محیطی استان به ویژه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان تأکید کرد و گفت: مدیریت یکپارچه، تقویت زیرساخت‌ها و مدیریت بهینه زیست محیطی به ویژه در اموری مانند تصفیه فاضلاب‌های صنعتی با اجتماع واحدهای صنعتی در شهرک‌ها به راحتی میسر است و با هزینه‌هایی کمتر و عملی‌تر می‌توانیم به اهداف توسعه صنعتی دست یابیم، که این نیز خود مستلزم کمک‌های مسئولین و همکاری واحد‌های صنعتی میباشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: خوشبختانه واحدهای شاخص و ممتازی در شهرک صنعتی لوشان فعالیت می‌کنند که برخی از این واحدها در سطح استان و حتی کشور در صنعت و تولید حرفی برای گفتن دارند. این امر مهم نشان دهنده صنعت پویا و فعال این شهرستان می‌باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان شبکه توزیع برق ۲۰ کیلو ولت، شبکه روشنایی داخلی شهرک، تامین آب و شبکه توزیع آب، تامین گاز و شبکه گاز، تصفیه‌خانه فاضلاب و شبکه جمع‌آوری فاضلاب را از پروژه‌های انجام شده این شهرک اعلام کرد و افزود: تکمیل عملیات زیربنایی شهرک صنعتی لوشان در دست اجراست.

وی با اشاره به زون‌بندی برای استقرار ۵ گروه مختلف صنعتی در این شهرک صنعتی گفت: زون‌بندی برای استقرار صنایع غذایی، شیمیایی، سلولزی، فلزی، برق و الکترونیک، نساجی و کانی‌های غیرفلزی در شهرک صنعتی لوشان انجام شده است.

محبوبی با اشاره به مستعد بودن شرایط آب و هوایی در شهرستان لوشان برای استقرار صنایع با تکنولوژی بالا (High Tec)، صنایع شیمیایی، صنایع معدنی و… تصریح کرد: شهرک صنعتی لوشان یکی از شهرک‌های مهم، قدیمی و با سابقه گیلان بوده که شرکت‌های معتبر و توانمند در آنجا استقرار دارند. قطعا فعالیت در چنین شهرک وسیع و مهمی، کار ارزشمند و خطیری می‌باشدلذا از همه متولیان و مسئولین ذیربط انتظار داریم که با حمایت‌های خویش سبب ارتقاء و توسعه شهرک‌های صنعتی لوشان و خرشک شوند.

Share