مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی؛

صنایع کوچک با صاحبان واقعی آن رونق می یابد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: صنایع کوچک با صاحبان واقعی آن رونق می‌یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان طی دیداری با تیمورپور حیدری ریاست سازمان صمت گیلان پیشاپیش ضمن تبریک فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱ پیرامون اهمیت و جایگاه شهرک‌ها و نواحی صنعتی گفتگو کردند.

پور حیدری در خصوص اهمیت صنایع کوچک بیان داشت: بنگاههای اقتصادی کوچک و متوسط در فراهم کردن بستر مناسب برای نوآوری و افزایش صادرات نقش مهمی دارند و عامل جذب، اشتغال و آموزش نیروی کار ماهر هستند.

وی در ادامه افزود: شهرک‌های صنعتی بستر مناسبی برای کار آفرینی و نوآوری در جذب و هدایت سرمایه‌ها در مسیر توسعه اقتصادی کشور است که می‌بایست مورد توجه جدی قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، ضمن تشکر از ریاست سازمان صمت گیلان بیان داشت: صنایع کوچک با صاحبان واقعی آن رونق می‌یابد و می‌بایست در جهت توسعه روز افزون صنایع کوچک در سال جدید همه باهم، دست در دست هم دهیم تا شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش صنعت کشور به ویژه صنایع کوچک باشیم.

وی در خصوص جذب سرمایه گذاران و احیاء واحدهای صنعتی راکد بیان داشت: در صورت راکد ماندن واحدها سعی می‌کنیم با معرفی سرمایه گذار جدید و انجام نقل و انتقال که با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود، سرمایه گذاران جدیدی را به بخش‌های فاقد بهره بردار معرفی کنیم تا پتانسیل‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بلااستفاده باقی نماند.

محبوبی در پایان بیان داشت: تمام تلاش‌مان برای فراهم شدن زیرساخت‌هاست. می‌بایست زیرساخت‌ها را آماده کنیم تا حمایت از صنایع کوچک محقق شود

Share