مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان؛

با بهره گیری از تمامی ظرفیت های قانونی از سرمایه گذاران حمایت می شود

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در دیدار با جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان گفت: با بهره گیری از تمامی ظرفیت های قانونی از سرمایه گذاران حمایت می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در دیدار با سرهنگ حسینی جانشین محترم فرماندهی سپاه قدس گیلان در حوزه اقشاردر خصوص اهمیت و جایگاه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گفتگو کردند.

سرهنگ حسینی در این دیدار گفت: دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند که با فشارهای اقتصادی و اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه، موجبات تعطیلی دومینووار واحدهای صنعتی و بیکاری هزاران کارگر را فراهم کنند ولی صنعتگران با تلاش و همت اجازه ندادند که این توطئه محقق شود.

وی افزود: هیچ بن بستی برای واحدهای صنعتی وجود ندارد که نتوان آن را با کار جهادی مسئولان برطرف کرد و این مهم محقق نمی‌شود جز این که سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب عملیاتی و اجرایی شود.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رونق و حمایت از تولیدات داخلی گفت: تکیه بر رونق تولیدات داخلی علاوه بر این که می‌تواند وضعیت اشتغال را بهبود بخشد، باعث بهبود وضعیت معیشت مردم نیز خواهد شد.

سرهنگ حسینی گفت: تولید کننده باید برای ادامه فعالیت خود، به آینده امیدوار باشد و این امید تنها در سایه حضور مدیران در صحنه و تلاش و همت مسئولانه تمامی افراد محقق می‌شود.

مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان ضمن تشکر از تلاش و پیگیری‌های  سرهنگ حسینی جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در حوزه اقشاردر خصوص وضعیت صنعت استان، ارتقاء صنعت را عامل مهمی در جهت رفع معضل اشتغال مطرح کرد و گفت: استان گیلان به لحاظ ساختار اقتصادی از مزیت‌های فراوانی برخوردار است که هر یک از این مزیت‌ها می‌تواند شرایط مناسبی برای صنایع مختلف و تولید کنندگان فراهم کرده و آنان را در امر تولید موفق‌تر از سایر مناطق کند.

وی افزود: یکی از مهمترین سیاست‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان، حفظ وضعیت اشتغال موجود در جامعه است که با همکاری صاحبان صنایع، این مهم محقق شده و امروز با ایجاد و راه اندازی واحدهای جدید، به دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی جدید هستیم.

وی تصریح کرد: مدیران شهرک‌های صنعتی استان میزکار خود را داخل واحدهای صنعتی دایر کرده‌اند و تلاش دارند تا از نزدیک مسائل و مشکلات را رصد کرده و با همفکری با صاحبان صنایع این مسائل و مشکلات را برطرف کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در پایان با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی بهترین محل استقرار واحدهای صنعتی برای جذب سرمایه‌گذاری است، از فراهم بودن زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی در استان خبرداد و گفت: در این زمینه با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های قانونی از سرمایه گذاران حمایت می‌شود.

Share