مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان تأکید کرد:

گستردگی کار را در حوزه صنایع دانش بنیان و نوین افزایش می‌دهیم

مهدی محبوبی حسن کیاده خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی که صنعت در دنیا و کشورمان پیدا کرده، نیاز است که بتوانیم در همه بخش‌ها ی صنعت این تنوع و گستردگی را حفظ کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تیمور پورحیدری، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با حضور در شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با مهدی محبوبی حسن کیاده دیدار و گفتگو کرد.

طی این نشست رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان به بیان توانمندی‌ها و تنگناها و رفع دغدغه‌های شهرک‌های صنعتی استان پرداختند.

پورحیدری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: برای رسیدن به‌خودکفایی باید از متخصصان داخلی حمایت کنیم و در عرصه‌های مختلف سازندگی می‌بایست دست در دست هم دهیم تا دست واسطه‌ها و اجانب بیگانه که قصد سوءاستفاده از اقتصاد کشور را دارند کوتاه شود.

وی افزود: توجه به صنایع مادر و زیربنایی نیز باید مورد توجه قرار گیرد و توجه به صنایع کوچک و متوسط گام مهم در تحقق شعار است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه در بخش‌های مختلف صنعتی محصولات متنوع بسیاری در استان تولید می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر در حوزه صنایع سلولزی، صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی، قطعه سازی، معدنی، توسعه تنوع بیشتر این محصولات را پیگیری می‌کنیم تا بتوانیم با توجه به قابلیت‌هایی که استان دارد، این صنایع را در استان رشد دهیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از حضور و زحمات جناب آقای دکتر پورحیدری رییس محترم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: با تمام توان در صدد رفع موانع و حمایت همه جانبه از صنعت استان و صاحبان صنایع این خادمین بی‌منت عرصه صنعت هستیم.

مهدی محبوبی حسن کیاده خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی که صنعت در دنیا و کشورمان پیدا کرده، نیاز است که بتوانیم در همه بخش‌ها ی صنعت این تنوع و گستردگی را حفظ کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان آماده هرگونه خدمات دهی قانونی به صنعتگران فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوده و از هیچ کمکی در این بخش دریغ نخواهد کرد.

وی در پایان اضافه کرد: در عین حال سعی کردیم در حوزه صنایع دانش بنیان و صنایع نوین نیز گستردگی کارمان را حفظ کنیم و این در واقع یکی از فعالیت‌های صنعتی ما در استان است که هم اکنون هم به لحاظ کمی و هم کیفی تنوع خوبی در صنایع‌مان وجود دارد.

Share