فرمانده انتظامی تالش خبر داد:

دستگیری عامل قدرت‌نمایی با سلاح در تالش | متهم ۳۱ ساله به مرجع قضایی معرفی شد

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری عامل قدرت‌نمایی و تهدید با سلاح سرد در این شهرستان خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و خودرو وی به پارکینگ منتقل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری عامل قدرت‌نمایی و تهدید با سلاح سرد در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی اخلال در نظم عمومی و ارعاب مردم را خط قرمز پلیس اعلام کرد و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان در پی اعمال قانون یک دستگاه خودروی سواری پراید متخلف با مقاومت، قدرت‎نمایی و عربده‌کشی راننده خودرو مواجه شده و بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش تصریح کرد: پس از حضور پلیس در صحنه مشاهده شد، راننده خودرو که در وضعیت عادی قرار نداشت با یک قبضه سلاح سرد اقدام به تهدید، قدرت‌نمایی و برهم زدن نظم و امنیت عمومی کرده بود.

این مقام انتظامی از دستگیری متهم ۳۱ ساله این پرونده در محل خبر داد و بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و خودرو وی به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ رستمی در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی خاطرنشان کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

Share