فرمانده انتظامی تالش خبر داد:

دستگیری عاملان تیراندازی و قدرت‌نمایی در تالش | متهمان در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش با بیان اینکه عاملان تیراندازی و قدرت نمایی در این شهرستان دستگیر شدند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی تالش گفت: عاملان تیراندازی و قدرت نمایی در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ محمد رستمی اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی اعلام کرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه افزود: در پی تماس‌های مردمی مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری در سطح شهرستان تالش و مصدوم شدن ۲ نفر با سلاح شکاری، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه پس از تحقیقات صورت گرفته مشخص شد یکی از ارازل و اوباش با یک قبضه سلاح شکاری به سمت ۲ نفر شلیک کرده است، تصریح کرد: اشرافیت اطلاعاتی پلیس، ۴ نفر از متهمان این پرونده شناسایی و پس از هماهنگی قضایی این افراد شرور در ساعات اولیه درگیری توسط ماموران انتظامی در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی علت درگیری را اختلافات همسایگی عنوان کرد و اذعان داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ رستمی در پایان با اشاره به اینکه مصدومان به بیمارستان منتقل و وضعیت کنونی آن‌ها رضایت بخش است خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه مردم و حمایت دستگاه قضائی با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد قاطع می‌کند.

Share