فرمانده انتظامی تالش اعلام کرد:

دستگیری باند ۴ نفره سارقان کابل برق در تالش | متهمان به ۷ فقره سرقت اعتراف کردند

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری باند ۴ نفره سارقان کابل برق با ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و افزود: سارقان ۲۹، ۳۰، ۳۴ و ۳۶ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری باند ۴ نفره سارقان کابل برق با ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آن‌ها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی در ادامه از وقوع چند فقره سرقت سریالی کابل برق در سطح شهرستان تالش و پیگیری موضوع توسط پلیس خبر داد و گفت: ماموران کلانتری ۱۱ با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده، ۴ متهم را در این رابطه شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه پس از شناسایی هویت و مخفیگاه متهمان و پس از هماهنگی قضائی این افراد در منزلشان واقع در یکی از محلات تالش دستگیر شدند، اذعان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند.

این مقام انتظامی افزود: سارقان ۲۹، ۳۰، ۳۴ و ۳۶ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ رستمی در پایان با تاکید بر تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت اشاره کرد.

Share