فرمانده انتظامی تالش خبر داد:

دستگیری عاملان قدرت نمایی و مزاحمت در تالش | متهمان ۲۸ و ۲۹ ساله روانه زندان شدند

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری عاملان قدرت‌نمایی و ایجاد مزاحمت برای مردم در این شهرستان خبر داد و افزود: متهمان ۲۸ و ۲۹ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری عاملان قدرت‌نمایی و ایجاد مزاحمت برای مردم در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی اعلام کرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه افزود: در پی گزارشات مردمی در خصوص قدرت‎نمایی، عربده‌کشی، ایجاد مزاحمت توسط چند نفر از اراذل و اوباش در سطح شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش تصریح کرد: پس از تحقیقات صورت گرفته و با اشرافیت اطلاعاتی پلیس، متهمان این پرونده که از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند شناسایی و پس از هماهنگی قضایی توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی در ادامه اذعان داشت: متهمان ۲۸ و ۲۹ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ رستمی در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه مردم و حمایت دستگاه قضایی با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد قاطع می‌کند.

Share