فرمانده انتظامی تالش خبر داد:

دستگیری عامل نزاع و درگیری خانوادگی در تالش | متهم ۲۴ ساله با سلاح سرد به خانواده خود حمله‌ور شد!

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش با بیان اینکه عامل نزاع و درگیری خانوادگی در این شهرستان دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد، گفت: متهم پس از استعمال مواد مخدر با یک قبضه سلاح سرد به یکی از اعضای خانواده خود حمله‌ور شده و وی را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی تالش گفت: عامل نزاع و درگیری خانوادگی در این شهرستان دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ محمد رستمی بروز اختلاف نظر و ناراحتی میان اعضای خانواده را یکی از موضوعاتی دانست که هرگز نمی‌توان به طور کامل از ایجاد آن جلوگیری کرد اظهار داشت: با مدیریت صحیح شرایط پیش آمده می‌توان از بروز اختلافات جدی در محیط خانوادگی جلوگیری کرد.

وی در ادامه افزود: در پی تماس مردمی مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری خانوادگی در سطح شهرستان تالش، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس با حضور در این مکان و مشاهده درگیری با اقدامات صورت گرفته، عامل این نزاع را دستگیر کرد.

این مقام انتظامی علت این درگیری را اعتیاد و اختلافات خانوادگی عنوان کرد و اذعان داشت: متهم پس از استعمال مواد مخدر با یک قبضه سلاح سرد به یکی از اعضای خانواده خود حمله‌ور شده و وی را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

سرهنگ رستمی با بیان اینکه وضعیت مصدوم این درگیری رضایت بخش است خاطرنشان کرد: متهم ۲۴ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

وی در پایان با اشاره به اینکه یک قبضه سلاح سرد از متهم کشف شد، گفت: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است.

Share