امام جمعه آستارا تأکید کرد:

بشر امروز به آسایش رسیده ولی به آرامش نه | عزل و نصب‌ها نباید به خاطر فعالیت در ستادها باشد

باقری ارومی با اشاره به تفکر انقلابی دولت سیزدهم و انجام اقدامات جهادی و لزوم جذب نیروهای جوان و بومی در مناصب مدیریتی، افزود: عده‌ای امروز در آستارا خود را برای گرفتن پست، منصوب به مسئولان ارشد شهرستان می‌کنند، ما چنین معامله‌ای با کسی نداریم و عزل و نصب‌ها نباید به خاطر فعالیت در ستادهای انتخاباتی باشد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماز جمعه این هفته شهرستان وضعیت قرمز کرونایی مرزی بندر آستارا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به امامت حجت‌الاسلام محمدجواد باقری ارومی امام جمعه شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام باقری ارومی در ابتدای خطبه اول با اشاره به برکات ماه شعبان گفت: ماه‌های رجب و شعبان مقدمه‌ای برای آماده شدن در ماه مبارک رمضان است و ماه شعبان ماه پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم است.

امام جمعه آستارا با اشاره به لزوم توجه به استغفار و دعاهای ماه شعبان بیان کرد: در این ماه ولادت امامان و ائمه اطهار را داریم و عید بزرگ شیعیان نیمه شعبان را نیز در این ماه جشن می‌گیریم.

بشر امروز به آسایش رسیده ولی به آرامش نه!

وی با اشاره به نیاز امروز انسان به آرامش روحی، تصریح کرد: بشر امروز به آسایش رسیده ولی به آرامش نه! فشارهای عصبی و استرس انسان امروزی را از آرامش دور کرده و به طور یقین راه رسیدن به آن، نزدیکی به خالق خود از راه تعالیم معنوی و یاد کردن خداوند به طور مداوم است.

خطیب جمعه آستارا در ابتدای خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز مبعث نبی مکرم اسلام (ص) بیان کرد: حضرت آقا اتفاقات امروز اوکراین را بر اثر دخالت‌های بیش از حد غرب دانستند و آمریکا در سال‌های اخیر انقلاب‌های گوناگون رنگی و مخملی در اوکراین به راه انداخت و موضع رسمی جمهوری اسلامی پایان جنگ در این کشور است.

حیات آمریکا بر مکیدن خون کشورهای ضعیف دنیا است

باقری ارومی ادامه داد: آمریکا یک کشور بحران ساز بوده چرا که حیات و زیست این کشور در گرو بحران است، ادامه حیات این کشور بر مکیدن خون کشورهای ضعیف دنیا است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا یک کشور مافیایی است، بیان کرد: این رژیم مافیایی در همه حوزه‌ها به دنبال انحصار طلبی است و برای مثال تحمل دیدن لباس مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فضای مجازی را نداشته و سریع آن را حذف می‌کنند.

امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه از اول انقلاب آمریکا به دلیل قطع شدن دستش از دخالت در ایران اسلامی، عناد و دشمنی را با ما پیش گرفته، تصریح کرد: استقلال ایران اسلامی خار چشم دشمنان بوده و تا ابد نیز این اقتدار را در مقابل دشمن حفظ خواهیم کرد.

تقدیر از شرکت آبفای آستارا | عزل و نصب‌ها نباید به خاطر فعالیت در ستادهای انتخاباتی باشد

وی با تقدیر از عملکرد مثبت ریاست و مجموعه اداره آبفا شهرستان بیان کرد: شبکه انتقال آب آستارا بسیار فرسوده بود و با تلاش شبانه‌روزی پرسنل زحمتکش این اداره اقدام به اصلاح و تعمیر شبکه کردند و نکته جالب حضور ریاست اداره در ساعات پایانی شب در کنار پرسنل خود است.

باقری ارومی با اشاره به تفکر انقلابی دولت سیزدهم و انجام اقدامات جهادی و لزوم جذب نیروهای جوان و بومی در مناصب مدیریتی، بیان کرد: عده‌ای امروز در آستارا خود را برای گرفتن پست، منصوب به مسئولان ارشد شهرستان می‌کنند، ما چنین معامله‌ای با کسی نداریم و عزل و نصب‌ها نباید به خاطر فعالیت در ستادهای انتخاباتی باشد.

Share