رئیس شورای شهر رشت تأکید کرد:

جابجایی ردیف‌های بودجه نشانه بی‌نظمی است

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: نحوه تدوین بودجه مناطق و سازمان‌های شهرداری باید به گونه‌ای باشد که به عنوان یک برنامه اجرایی، موجب تحرک و انگیزه در بین مدیران شهرداری شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد حسین واثق کارگرنیا، رئیس شورای اسلامی شهر رشت در جلسه کمیسیون تلفیق شورا با اشاره به اینکه بودجه یکی از مهمترین مباحث شهرداری است، اظهار کرد: بودجه مناطق و سازمان‌های باید به گونه‌ای تدوین شود که به عنوان یک برنامه اجرایی، موجب تحرک و انگیزه در مدیران شهرداری شود.

وی به آماری که از میزان درآمد مناطق و سازمان‌های شهرداری وجود دارد اشاره کرد و گفت: افزایش درآمدی که در بودجه سال آینده برای سازمان‌ها و شهرداری‌های مناطق در نظر گرفته شده است دور از دسترس نیست.

کارگرنیا با انتقاد از بی‌انضباطی مالی در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری رشت، افزود: در بودجه سال جاری بارها شاهد جا به جایی ردیف‌های بودجه بودیم که این موضوع نشانه بی‌نظمی و بی‌توجهی است و انتظار داریم در بودجه سال آتی چنین مواردی مشاهده نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه برخی از املاک شهرداری رشت به صورت رایگان و یا با نرخی بسیار پایین‌تر از عرف اجاره داده شده است، بیان کرد: این املاک در حال حاضر برای شهرداری آورده‌ای ندارند و با فروش چنین املاکی می‌توانیم هزینه برخی از پروژه‌ها را تامین کنیم.

Share