در یکصد و سی هشتمین جلسه شورای شهر رشت مطرح شد:

از واکنش زاهد به ارتباطش با جشنواره بازی رشت تا تاکید بر اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام

زاهد با بیان اینکه متاسفانه عنوان می‌کنند که یکی از آشنایان بنده، دبیر جشنواره بازی است، باید بگویم ایشان همسر سابق من هستند و این جشنواره قبل از ورود من به شورا شروع شد و افتخار می‌کنم در قسمت فوتبال دستی عضو این جشنواره هستم، تأکید کرد: این حرف‌ها را برای تنویر افکار عمومی بیان کردم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بهراد ذاکری در یکصد و سی هفتمین جلسه شورای شهر رشت با اشاره به اینکه به مدیران سازمان تاکید می‌کنم که پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت کارها باشد، افزود: باید پروژه‌ها به گونه‌ای شروع شود که مشکلات کمتری پیش آید تا بتوانیم سرعت کارها را بیشتر کنیم.

عضو شورای شهر رشت افزود: حق و حقوق پرسنل‌ها واقعی شود و برای افرادی که کارایی بیشتر دارند باید در زمینه حق و حقوق و اضافه‌کارها دقت بیشتری شود تا انگیزه‌ای برای آنها فراهم شود.

وی در مورد انتصابات شهرداری رشت نیز گفت: اگر سازوکار و آیین نامه داشته باشیم، می‎توانیم بهتر نتیجه بگیریم.

سهم پروژه‌های فرهنگی در بودجه عمرانی بسیار ناچیز است

فاطمه شیرزاد نیز در این جلسه با اشاره به اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام رشت اظهار کرد: سهم پروژه‌های فرهنگی در بودجه عمرانی بسیار ناچیز است و بنده به اتمام پروژه‌های نیمه تمام تاکید می‌کنم به ویژه پروژه شهدای گمنام که امیدوارم به نتیجه مطلوب برسد.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با بیان اینکه پروژه‌های میدان امام علی(ع) و امام حسین (ع) باید در اولویت قرار گیرند، افزود: متاسفانه پروژه آرامگاه شهدای گمنام هنوز به نتیجه نرسیده و انتظار داریم به این مهم توجه بیشتری شود.

پروژه شهدای گمنام را از فردا شخصا پیگیری خواهم کرد

حامد عبداللهی، دیگر عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه بنده تاکید می‌کنم که پروژه‌های عمرانی اولویت بندی شود، تصریح کرد: شورای پنجم، شورایی است که بیشترین خانواده شهدا و ایثارگر حضور دارند و بنده همینجا اعلام می‌کنم که پروژه شهدای گمنام را از فردا شخصا پیگیری خواهم کرد.

حق و حقوق پیمانکار پروژه شهدای گمنام باید تعیین و تکلیف شود

فرهام زاهد در جلسه شورای شهر رشت در مورد پروژه شهدای گمنام رشت گفت: حق و حقوق پیمانکاری که در آنجا هزینه کرده است باید تعیین و تکلیف شود و بعد هزینه‌های دیگر صورت گیرد.

عضو شورای شهر رشت در خصوص مطالبی که در زمینه عضویت او در جشنواره بازی مطرح شده است، گفت: جشنواره بازی از سال ۹۴ هر ساله در شهر رشت و شهریور ماه برگزار می‌گردید و شهرداری رشت در بخش سخت‌افزایی کنار جشنوار بود.

زاهد تصریح کرد: از شهرداری رشت می‌خواهم که هرگونه هزینه‌ای برای این جشنواره انجام شده است، شفاف در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد.

دبیر جشنواره بازی رشت همسر سابق من است

وی افزود: رسانه‌هایی که تیتر می‌زند «فرهام زاهد به دنبال کاهش هزینه‌هاست چرا این جشنواره را راه‌اندازی می‌کند؟» باید عنوان کنم که همیشه به دنبال کاهش هزینه‌ها هستم و این جشنواره قبل از ورود بنده به شورا بوده است.

این عضو شورای شهر رشت در ادامه با بیان اینکه متاسفانه عنوان می‌کنند که یکی از آشنایان بنده، دبیر جشنواره بازی است، باید بگویم ایشان همسر سابق من هستند و این جشنواره قبل از ورود من به شورا شروع شد و افتخار می‌کنم در قسمت فوتبال دستی عضو این جشنواره هستم، تأکید کرد: این حرف‌ها را برای تنویر افکار عمومی بیان کردم.

Share