در بازدید رئیس شورای شهر رشت از حاشیه رودخانه‌های رشت تاکید شد:

در اجرای پروژه دیواره‌گذاری حاشیه رودخانه‌های رشت تسریع شود

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در بازدید از حاشیه رودخانه‌های رشت گفت: اجرای پروژه دیواره‌گذاری حاشیه رودخانه‌های رشت به منظور جلوگیری از بروز هر گونه خطر احتمالی برای ساکنین منطقه باید تسریع شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد حسین واثق کارگرنیا در بازدید از حاشیه رودخانه در محله دباغیان کوچه شهید هجرتی رشت، اظهار کرد: مطلع شدیم که به واسطه بارندگی‌های اخیر، بخشی از حاشیه رودخانه در این محدوده از شهر ریزش کرده و این مسئله موجب هراس و نگرانی تعدادی از ساکنین این قسمت از شهر شده است.

وی با بیان اینکه پس از مطلع شدن از این موضوع برای بازدید از وضعیت موجود در محل حضور پیدا کردیم، افزود: متاسفانه بخشی از حاشیه رودخانه که توسط پیمانکار دیواره‌گذاری حاشیه انجام می‌شود، در اثر بارش‌های شدید باران در این قسمت از شهر ریزش کرده که در صورت تداوم بارندگی ممکن است بخش عظیمی از آن دچار ریزش شده و با این اتفاق خطراتی برای ساکنین چند منزل مسکونی رقم بخورد.

کارگرنیا با تاکید بر اینکه چنین مواردی باید توسط شهرداری رشت به صورت فوری بررسی و رفع خطر شوند، تصریح کرد: حفظ سلامت شهروندان بسیار حائز اهمیت است و بابت تسریع در اجرای پروژه دیواره‌گذاری حاشیه رودخانه در این قسمت از محله دباغیان تاکیدات لازم به سرپرست شهرداری و پیمانکار پروژه انجام شده، امیدوارم به زودی با برطرف شدن این مشکل، نگرانی ساکنین نیز برطرف شود.

لازم به ذکر است روز گذشته یکی از شهروندان ساکن محله دباغیان کوچه شهید هجرتی طی تماس با محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت، نگرانی خود را مبنی بر ریزش حاشیه دیواره رودخانه در آن بخش از شهر اعلام کرده بود.

Share