فرمانده انتظامی تالش خبر داد:

دستگیری عامل تیراندازی به سمت یکی از شهروندان در تالش!

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری عامل تیراندازی با اسلحه شکاری در این شهرستان خبر داد و افزود: ماموران در بازرسی از محل دستگیری عامل این تیراندازی، یک قبضه سلاح شکاری به همراه ۸ عدد فشنگ نیز کشف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری عامل تیراندازی با اسلحه شکاری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی اظهار داشت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی، موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

وی در ادامه افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی با اسلحه شکاری پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران انتظامی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد عامل تیراندازی با اسلحه شکاری اقدام به شلیک به سمت یکی از شهروندان کرده است.

این مقام انتظامی گفت: ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی متهم و مخفیگاهش را شناسایی کردند.

وی با اشاره به دستگیری این فرد ۳۲ ساله در مخفیگاهش، بیان داشت: ماموران در بازرسی از محل دستگیری عامل این تیراندازی، یک قبضه سلاح شکاری به همراه ۸ عدد فشنگ نیز کشف کردند.

سرهنگ رستمی در پایان علت تیراندازی را اختلافات شخصی عنوان کرد و اذعان داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

Share