مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان خبر داد:

زخمی شدن محیط‌بان تالش در درگیری با شکارچی متخلف

قربانعلی محمدپور، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان اظهار داشت: یکی از محیط بانان شهرستان تالش با تیراندازی شکارچی متخلف مجروح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت: بعد از ظهر امروز، بیست و دوم بهمن ماه، کریم رحمانی، از محیط بانان شهرستان تالش در جریان گشت و کنترل در مناطق و زیستگاه‌های این شهرستان، متوجه حضور یک نفر شکارچی غیر مجاز شد که در جریان رو در رویی، متاسفانه شکارچی متخلف اقدام به شلیک با اسلحه ساچمه زنی به سمت محیط بان حفاظت محیط زیست تالش کرد.

قربانعلی محمدپور افزود: شکارچی متخلف پس از زخمی کردن محیط بان، از ناحیه ی دست راست از منطقه متواری شد. محیط بان مصدوم نیز برای مداوای بهتر در حال انتقال به یکی از بیمارستان‌های مجهز و تخصصی شهرستان رشت است که روند درمان وی با دقت و سرعت بیشتری انجام پذیرد.

محمدپور گفت: با توجه به اینکه اسلحه شکارچی متخلف در محل درگیری جا مانده است، ماموران یگان حفاظت محیط زیست با همکاری نیروی انتظامی در تلاش‌ هستند تا از روی شماره سلاح، این شکارچی متخلف را دستگیر کنند.

این گزارش می‌افزاید: با آغاز بارش برف سنگین در  اغلب مناطق استان گیلان و لزوم کنترل بیشتر، نیرو های یگان حفاظت محیط زیست استان به حالت آماده باش کامل در آمده‌اند.

Share