فرمانده انتظامی تالش خبر داد:

پایان درگیری اراذل و اوباش با پلیس در تالش | پلیس اجازه عرض اندام به اشرار و هنجارشکنان نخواهد داد

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری ۳ نفر اراذل و اوباش این شهرستان به علت درگیری با پلیس خبر داد و افزود: پلیس به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به اشرار و هنجارشکنان را نخواهد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری ۳ نفر اراذل و اوباش این شهرستان به علت درگیری با پلیس خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی با تاکید بر اینکه ارتقاء نظم و امنیت در جامعه، مبارزه قاطع با مخلان آرامش مردم همواره در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد، اظهار داشت: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه افزود: ماموران کلانتری ۱۱ تالش حین گشت زنی در سطح شهر متوجه وقوع یک فقره تصادف خسارتی بین یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه موتورسیکلت می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران هنگام بررسی مدارک راننده خودرو و موتورسیکلت متوجه می‌شوند راننده موتورسیکلت فاقد گواهینامه است، اضافه کرد: در این راستا ماموران به دلیل اجرای قانون قصد توقیف و انتقال موتورسیکلت فاقد مدارک را به پارکینگ داشتند که با ممانعت ۳ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار روبرو شده و این افراد شرور با پلیس درگیر می‌شوند.

این مقام انتظامی بیان داشت: اراذل و اوباش ۲۳، ۲۷ و ۳۰ ساله این درگیری با برخورد ضربتی و قاطع پلیس دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ رستمی در پایان با اشاره به اینکه پلیس به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به اشرار و هنجارشکنان را نخواهد داد، گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس که به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع و قانونی سبزپوشان امنیت ساز رو برو خواهد شد.

Share