پلیس: علت درگیری، اختلافات مالی بود

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در تالش | ۴ متهم در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری ۴ نفر در یک نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد و افزود: متهمان ۲۳، ۲۸، ۴۰ و ۴۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری ۴ نفر در یک نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی با تاکید بر اینکه افرادی که باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی برای مردم می‌شوند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند، اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری در سطح شهرستان تالش، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بلافاصله عاملان این نزاع را شناسایی کردند، افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی، ماموران به محل اختفاء متهمان اعزام و ۴ نفر از عاملان این نزاع و درگیری را دستگیر کردند.

سرهنگ رستمی علت درگیری را اختلافات مالی عنوان کرد و اذعان داشت: متهمان ۲۳، ۲۸، ۴۰ و ۴۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد کشف شد، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری ۲۵ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار و ۸۰ نفر از اراذل و اوباش نوظهور دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس که بخواهد این مهم را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع و قانونی نیروی انتظامی رو به رو خواهد شد.

Share