با بیش از یکصد اثر برگزار شد؛

نمایشگاه انفرادی نقاشی روی سفال و بوم در آستارا+ گزارش تصویری

زهرا صمدی فر هنرمند نقاش، “کلبه هنر” را نخستین نمایشگاه انفرادی خود دانست و آثار قابل‌عرضه در این نمایشگاه را در سبک‌های رنگ روغن، آکریلیک و ورق طلا ذکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نمایشگاه انفرادی نقاشی با عنوان “کلبه هنر” در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی بندر آستارا برپا شد.

 رئیس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان آستارا به همین مناسبت گفت: نمایشگاه انفرادی نقاشی «زهرا صمدی فر» توسط آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی کمال الملک به مدیریت نقاش آستارایی فریبا غزنوی و با همکاری انجمن هنرهای تجسمی آستارا با ۲۰ تابلوی نقاشی رنگ روغن در سبک‌های مختلف هنری همچون تکنیک رنگ روغن، آکریلیک و ورق طلا و ۸۴ اثر دیوار کوب و نقاشی روی سفال در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا برپا شد.

 امین دولت خواه ظهر امروز در آیین برپایی نمایشگاه انفرادی نقاشی در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اظهار کرد: آموزشگاه هنرهای تجسمی کمال الملک آستارا همواره به معرفی هنرمندان توانمند و شاخص زبانزد بوده و ۲۰ تابلوی نقاشی و ۸۴ اثر دیوار کوب و نقاشی روی سفال از این هنرمند نقاش در این نمایشگاه به معرض نمایش عموم و فروش گذاشته شده است.

زهرا صمدی فر هنرمند نقاش، “کلبه هنر” را نخستین نمایشگاه انفرادی خود دانست و آثار قابل‌عرضه در این نمایشگاه را در سبک‌های رنگ روغن، آکریلیک و ورق طلا ذکر کرده و تصریح کرد: حدود ۲ سال است که فعالیت حرفه ای نقاشی خود را زیر نظر فریبا غزنوی نقاش آستارایی آغاز کردم و سعی در برگزاری یک نمایشگاه دیگر تا سال آینده را دارم.

وی مدت‌زمان برپایی این نمایشگاه را یک هفته دانست و بیان کرد: علاقه‌مندان به هنر نقاشی می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ ظهر و ۱۶ تا ۱۹ عصر از آثار این نمایشگاه دیدن کنند.

در حاشیه این نمایشگاه توسط انجمن هنرهای تجسمی آستارا از “جهانبخش محمد پور” و “سودا آسانی” از هنرمندان فعال این عرصه تقدیر به عمل آمد.

Share