برگزاری نمایشگاه انفرادی نقاشی در آستارا+ گزارش تصویری

نمایشگاه انفرادی نقاشی با عنوان “آستارا، شهر زیبای من” در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی بندر آستارا برپا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا به همین مناسبت گفت: نمایشگاه انفرادی نقاشی «سودا آسانی» با همکاری انجمن هنرهای تجسمی آستارا با ۲۳ تابلوی نقاشی رنگ روغن در سبک‌های مختلف هنری همچون تکنیک رئال در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا برپا شد.

شاپور تشرینی ظهر امروز در آیین برپایی نمایشگاه انفرادی نقاشی در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اظهار کرد: خانم سودا آسانی از هنرمندان فعال عرصه نقاشی آستارا است و ۲۳ تابلوی نقاشی از این هنرمند نقاش در این نمایشگاه به معرض نمایش عموم و فروش گذاشته شده است.

سودا آسانی هنرمند نقاش، “آستارا شهر زیبای من” را نخستین نمایشگاه انفرادی خود دانست و آثار قابل‌عرضه در این نمایشگاه را در سبک‌ رئال ذکر کرده و تصریح کرد: حدود ۱۰ سال است که فعالیت حرفه ای نقاشی خود را زیر نظر استاد جواد جوهری نقاش مطرح کشور آغاز کردم و سعی در برگزاری یک نمایشگاه دیگر تا سال آینده را دارم.

وی مدت‌زمان برپایی این نمایشگاه را یک هفته دانست و بیان کرد: علاقه‌مندان به هنر نقاشی می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ ظهر و ۱۶ تا ۱۹ عصر از آثار این نمایشگاه دیدن کنند.

شهرستان آستارا در شمال غرب استان گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و ۴۰۰ هنرمند در هفت انجمن هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ساماندهی شده است.

Share